VTM Grip | Managed Workspace
VTM Grip is de oplossing voor monitoring en beveiliging van uw complete IT omgeving. Het is een op elkaar afgestemde combinatie van verschillende diensten binnen één oplossing met één aanspreekpunt. Monitoring, beveiliging, ondersteuning en wijziging beheer zijn belangrijke pijlers binnen de dienstverlening.
Continuïteit en veiligheid
VTM Grip omvat het onderhoud, proactief beheer en de beveiliging van apparaten (endpoints) binnen uw organisatie. Tevens bieden wij ondersteuning richting beheerders en/of eindgebruikers betreffende deze endpoints. De dienstverlening wordt afgestemd op de specifieke eisen van uw organisatie en IT-omgeving.
VTM Grip is geschikt voor alle organisaties die meer inzicht willen in hun IT-infrastructuur, het beheer over willen laten aan een professionele partij en hierop kosten willen besparen. Het is een managed dienst, gebaseerd op een prijs per te beheren device. Voor een vast, maandelijks tarief beheren wij werkplekken, servers en netwerkapparatuur.
Managed Workspace
Hieronder een overzicht van de diensten en activiteiten binnen de verschillende dienstvarianten voor de werkplek, ook wel 'Managed Workspace'. Voor servers en LAN componenten zijn separate dienstbeschrijvingen beschikbaar.
Binnen de Managed Workspace dienstverlening bewaken en monitoren wij werkplekken zoals laptops en PC's. Deze dienst kan ook geleverd worden op apparatuur welke niet door VTM geleverd zijn, mits wel ondersteund door VTM. VTM biedt verschillende dienstvarianten aan, Basis, Uitgebreid en Enterprise.
Basis: Voor klanten met eigen IT Teams welke "het gereedschap" van VTM zelf gebruiken en onze diensten aanvullend op project/uur basis afnemen.
Uitgebreid: VTM is verantwoordelijk voor het volledige IT beheer. Uw omgeving word proactief beheerd en ondersteund vanuit ons eigen NOC in Maasdijk.
Enterprise: De diensten van VTM Grip Uitgebreid inclusief extra Security & Back-up diensten.
MEEST GEKOZEN | ||
VTM GRIP BASIS |
VTM GRIP UITGEBREID |
VTM GRIP ENTERPRISE |
✓ Asset Management | ✓ Asset Management | ✓ Asset Management |
✓ Patch & Update Management | ✓ Patch & Update Management | ✓ Patch & Update Management |
✓ Dagelijkse Checks | ✓ Dagelijkse Checks | ✓ Dagelijkse Checks |
✓ Endpoint Protection | ✓ Endpoint Protection | ✓ Endpoint Protection |
✓ Remote Control | ✓ Remote Control | ✓ Remote Control |
Beheer | Beheer | |
✓ Remote Beheer & Support | ✓ Remote Beheer & Support | |
✓ 24/7 Monitoring & Reporting | ✓ 24/7 Monitoring & Reporting | |
✓ Kwetsbaarheidscan op asset | ✓ Kwetsbaarheidscan op asset | |
✓ Cloud Printing Platform | ✓ Cloud Printing Platform | |
✓ Cloud User Support | ✓ Cloud User Support | |
Enterprise Security | ||
✓ Periodieke Phishing Simulatie | ||
✓ Virtuele Kwetsbaarheidscanner | ||
✓ Virtuele Hacker Alert (Honeypot) | ||
✓ AVG / GDPR aanbevelingen | ||
✓ Online Awareness Training | ||
✓ Microsoft 365 Protection |
Eén aanspreekpunt
U hebt één aanspreekpunt bij veranderingen, serviceverzoeken en/of storingen. De dienst is opgebouwd uit standaard oplossingen, die afhankelijk van de situatie kunnen worden gecombineerd met maatwerk.
VTM Grip is in principe een standalone dienst welke zonder verdere nevendiensten van VTM te gebruiken is. Desalniettemin wordt het aangeraden VTM Grip af te nemen in combinatie met de internet, VPN of Managed LAN diensten van VTM. Zo heeft u één aanspreekpunt voor uw LAN & WAN.
Wat zit er dan niet in?
Binnen VTM Grip is een breed scala aan diensten beschikbaar. In combinatie met de Managed LAN diensten is uw IT omgeving volledig voorzien van alle benodigde Managed Services om stabiel en zorgeloos te kunnen draaien.
Het is van belang voor u als klant, dat duidelijk is welke activiteiten van VTM ten aanzien van de VTM Grip dienst worden uitgevoerd en welke activiteiten tegen meerwerk door ons uitgevoerd kunnen worden.
- Uitgesloten activiteiten VTM Grip
Gestandaardiseerde werkwijze
Benieuwd hoe wij u ondersteunen binnen de VTM Grip dienstverlening? Om een consistente dienstverlening te kunnen waarborgen is onze werkwijze gestandaardiseerd. Via onderstaande artikelen leest u hier meer over:
- Werkwijze Servicedesk
- Prioriteitstelling van incidenten
- Het verschil tussen een standaard en major change
- Doorlooptijden van veelvoorkomende activiteiten (standaard changes)
- Managed App Matrix