Een goede klantbeleving is belangrijk voor elke organisatie. In vele gevallen valt en staat dit met de communicatie en bereikbaarheid van jouw organisatie. Hoe fijn zou het dus zijn om alle communicatiekanalen te bundelen in één systeem? Vanaf nu kan dat met Roger365!

Met Roger365 wordt je Microsoft Teams omgeving omgetoverd tot een mega communicatiecentrum. Op deze manier ben je altijd en overal bereikbaar voor je klanten, ongeacht de manier waarop zij contact opnemen. Benieuwd geworden naar Roger365? Lees dan snel verder!

Roger365

Een goede klantbeleving is belangrijk voor elke organisatie. In vele gevallen valt en staat dit met de communicatie en bereikbaarheid van jouw organisatie. Hoe fijn zou het dus zijn om alle communicatiekanalen te bundelen in één systeem? Vanaf nu kan dat met Roger365!

Met Roger365 wordt je Microsoft Teams omgeving omgetoverd tot een mega communicatiecentrum. Op deze manier ben je altijd en overal bereikbaar voor je klanten, ongeacht de manier waarop zij contact opnemen. Benieuwd geworden naar Roger365? Lees dan snel verder!

Wat is Roger365?

Met Roger365 beheer je al je berichten en gesprekken binnen je Microsoft Teams omgeving. Of klanten nu bellen of contact opnemen via WhatsApp, Facebook of SMS, alles komt binnen in jouw Teams omgeving! Hierdoor wordt jullie communicatie efficiënter en werken mensen productiever.

Met Roger365 creëer je dus een communicatiecentrum waar je de klantenservice kan beheren. Hierbij werkt Roger365 samen met andere systemen die jouw organisatie al gebruikt, zoals bijvoorbeeld je CRM-systeem.

Ontwerp zonder titel 2 3

Voor wie is Roger365?

Roger365 is voor bedrijven die willen uitblinken in klantenservice. Vooral kleine en middelgrote bedrijven kunnen hier enorm van profiteren. Met Roger365 kun je zonder gedoe een hoogwaardig callcenter opzetten en nieuwe communicatiekanalen toevoegen.

Als je Teams Calling gebruikt, kun je met Roger365 direct overstappen naar een volledig functioneel contactcenter. Hierdoor wordt de klantenservice en de samenwerking binnen je team verbeterd.

Wat kan ik met Roger365?

  • Integratie met Microsoft Teams: Breng alle communicatiekanalen samen in één omgeving voor efficiënt klantcontact.
  • Integratie met Social Media: Biedt snel antwoord op WhatsApp, webchat en sociale kanalen.
  • Integratie met CRM: Altijd relevante klantinformatie beschikbaar tijdens gesprekken.
  • Slimme chatbot: De chatbot handelt veelgestelde vragen af en schakelt naadloos over naar live agenten.
  • Gebruik van data: Biedt inzicht in communicatiekanalen en integreert met Power BI.
  • Wallboard en supervisor overzicht: Monitort reactietijden, toewijzingen en gesprekssentiment.

Wat zijn de voordelen van Roger365?

  • Alle klantinteracties & gegevens op één plek.

Microsoft Teams als centraal communicatieplatform voor al je kanalen betekent dat al je klantinteracties op één plek samenkomen. Hierdoor werkt je team efficiënter en krijgen klanten een consistente ervaring, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken. 

  • Cherry picking in de wachtrij.

Op het moment dat er meerdere bellers in de wachtrij staan kan jij beslissen wie je als eerst bedient. Waarom is dit handig? Stel dat er een klant is waarbij het de laatste tijd niet zo lekker loopt, dan kan jij ervoor kiezen hem als eerst te bedienen. Daarnaast kan het zo zijn dat je net een klant hebt gesproken en deze klant opnieuw belt.

  • Lijn indeling per kennisniveau.

Medewerkers worden op de helpdesk ingedeeld op basis van hun kennisniveaus. Eerstelijnsmedewerkers nemen de eerste gesprekken aan. Als zij bezet zijn, springen tweedelijnsmedewerkers bij, gevolgd door derdelijnsmedewerkers indien nodig. Dit verhoogt de efficiëntie en verbetert de klantenservice.

  • Digitale ondersteuning die de drukt verlaagd bij medewerkers.

Met een slimme chatbot die 80% van de veelgestelde vragen kan beantwoorden, bespaar je niet alleen tijd voor je medewerkers, maar bied je ook 24/7 directe ondersteuning aan klanten. Dit resulteert in snellere oplossingen en tevreden klanten.

  • Efficiëntie eerstelijnsmedewerkers verhogen.

Door één systeem te gebruiken, besparen je eerstelijnsmedewerkers tijd die ze kunnen besteden aan het helpen van klanten in plaats van te schakelen tussen verschillende platforms. Dit zorgt voor een soepelere workflow en meer tevreden medewerkers.

  • Realtime inzicht in data en trends.

Realtime inzicht in wachtrijen, wachttijd, beantwoorde en gemiste oproepen, en afrondingstijd stelt je in staat om de klantenservice continu te verbeteren. Je kunt snel trends identificeren en proactief aan de behoeften van je klanten voldoen, wat resulteert in een hogere klanttevredenheid.

Klaar om jouw Microsoft Teams omgeving in te zetten als volwaardig communicatiecentrum?

Vul het onderstaande contactformulier in en onze specialist, Jarno, neemt contact op. 

* verplichte velden