Wij helpen u graag!


Storingen en security incidenten

Voor storingen en security incidenten kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op: 085 489 09 73


VTM storingsdienst


Communicatie storing of onderhoud

Via uw VTM Klantportal wordt u geïnformeerd omtrent gepland onderhoud of algemene storingen.


VTM klantportal

StatusDashboard

Via het StatusDashboard houden wij u op de hoogte van gepland onderhoud en actuele storingen.

Ervaart u problemen zonder dat er een storing wordt weergegeven?
Neem dan contact op met onze storingsdienst, onze servicedesk of dien een ticket in.

Rechtstreeks schakelen met een specifiek team?


Business ServiceDesk

Voor algemene vragen en wijzigingen, beschikbaar maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur (vrijdag 8:00 tot 16:00 uur)

Telefonisch via 0174 527 320
of servicedesk@vtmgroep.nl

Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken


Network Operations Center (NOC)

Voor al uw technische verzoeken, beschikbaar maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur (vrijdag 8:00 tot 16:00 uur)

Telefonisch via 0174 752 690

Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken


IoT / M2M Desk

Vragen over Internet of Things en M2M, beschikbaar maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur (vrijdag 8:00 tot 16:00 uur)

Telefonisch via 0174 226 692

Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken


Repair & Go Service

Storing, uitval of technisch probleem? De specialisten van de Repair & Go Desk zorgen dat u snel weer verder kunt. Desnoods met vervangende apparatuur.

Maandag t/m donderdag
van 08:00 tot 17:00 uur
(vrijdag tot 16:00 uur)

Meer informatie

 


Adresgegevens

Ons kantoor is geopend van maandag tot en met donderdag van 8:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 8:00 tot 16:00 uur.