Storingen en security incidenten
Voor storingen en security incidenten kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op: 085 489 09 73
Communicatie storing of onderhoud
Via uw VTM Klantportal wordt u geïnformeerd omtrent gepland onderhoud of algemene storingen.
StatusDashboard
Via het StatusDashboard houden wij u op de hoogte van gepland onderhoud en actuele storingen.
Ervaart u problemen zonder dat er een storing wordt weergegeven?
Neem dan contact op met onze storingsdienst, onze servicedesk of dien een ticket in.
Rechtstreeks schakelen met een specifiek team?

Business ServiceDesk
Voor algemene vragen en wijzigingen, beschikbaar maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur (vrijdag 8:00 tot 16:00 uur)
Telefonisch via 0174 527 320
of servicedesk@vtmgroep.nl
Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken

Network Operations Center (NOC)
Voor al uw technische verzoeken, beschikbaar maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur (vrijdag 8:00 tot 16:00 uur)
Telefonisch via 0174 752 690
Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken

IoT / M2M Desk
Vragen over Internet of Things en M2M, beschikbaar maandag t/m donderdag van 8:00 tot 17:00 uur (vrijdag 8:00 tot 16:00 uur)
Telefonisch via 0174 226 692
Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken

Repair & Go Service
Storing, uitval of technisch probleem? De specialisten van de Repair & Go Desk zorgen dat u snel weer verder kunt. Desnoods met vervangende apparatuur.
Maandag t/m donderdag
van 08:00 tot 17:00 uur
(vrijdag tot 16:00 uur)
Tools
Naast 1ste lijns en 2de lijns support biedt VTM tevens enkele hulptools waar u zelf mee aan de slag kunt. Bereken bijvoorbeeld uw optimale bandbreedte, controleer uw internetsnelheid of kies de juiste zakelijke internet verbinding met onze handige postcodecheck.




Adresgegevens
Ons kantoor is geopend van maandag tot en met donderdag van 8:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 8:00 tot 16:00 uur.