Wij helpen u graag!

Storingen en security incidenten

Voor storingen en security incidenten kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken op: 085 489 09 73


VTM storingsdienst

Communicatie storing of onderhoud

Via uw VTM Klantportal wordt u geïnformeerd omtrent gepland onderhoud of algemene storingen.


VTM klantportal

Rechtstreeks schakelen met een specifiek team? 


Business ServiceDesk

Voor algemene vragen en wijzigingen, beschikbaar maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Telefonisch via 0174 527 320
of servicedesk@vtmgroep.nl

Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken


Network Operations Center (NOC)

Voor al uw technische verzoeken, beschikbaar maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Telefonisch via 0174 752 690

Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken


IoT / M2M Desk

Vragen over Internet of Things en M2M, beschikbaar maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Telefonisch via 0174 226 692

Serviceportal:
portal.vtmgroep.nl
Tickets aanmelden:
Ticket aanmaken


Repair & Go Service

Storing, uitval of technisch probleem? De specialisten van de Repair & Go Desk zorgen dat u snel weer verder kunt. Desnoods met vervangende apparatuur.

Maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 uur

Meer informatie

 


Adresgegevens

Kantoor en showroom geopend, elke maandag tot en met vrijdag, van 8:30 uur tot 17:30 uur.