KPN heeft onlangs een nieuwe factuur lay-out geïntroduceerd voor haar KPN ÉÉN diensten. Dit is goed nieuws voor ondernemers die gebruikmaken van deze diensten. De nieuwe factuur lay-out is overzichtelijker en bevat meer informatie dan de oude factuur lay-out.
Nieuwe factuur lay-out voor KPN ÉÉN diensten
De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
De Jabra Evolve 75 SE is een professionele koptelefoon voor kantoorgebruik met actieve geluidsonderdrukking, goede geluidskwaliteit en comfortabele pasvorm. Jarno is een actief gebruiker van deze koptelefoon in zijn dagelijkse werkzaamheden op de afdeling telecom bij VTM. In deze review neemt Jarno jou mee in zijn ervaring met De Jabra Evolve 75 SE. Hij zal zich onder andere uitlaten over de kenmerken, prestaties en functies van deze koptelefoon.
Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
Bedrijven die al gebruik maken van Microsoft Teams, realiseren zich steeds meer het volle potentieel dat het platform biedt voor hun communicatiebehoeften. Microsoft Teams beschikt al over veel van de functies die je van een telefooncentrale verwacht, maar welke functies zijn cruciaal voor jouw organisatie?
Tariefswijziging Inmarsat C
Onlangs heeft Inmarsat een tariefswijziging aangekondigd. In dit artikel nemen wij jou mee in wat je moet weten met betrekking tot de nieuwe tarieven.
Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
Online komen wij het steeds vaker tegen: één datalek. Maar wat is een datalek, hoe kan jij jezelf ertegen beschermen en welke stappen moet je ondernemen als je slachtoffer bent geworden van een datalek?
Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
VTM communiceert veilig en efficiënt via het Mijn VTM klantenportaal. Hier regel jij zelf ook jouw zaken met VTM Groep, 7 dagen per week, 24 uur per dag. Zo kun je producten bestellen, of lopende orders en facturen inzien, bedrijfsgegevens wijzigen en contactpersonen toevoegen en/of verwijderen. Zo houd je de informatie in jouw klantenportaal actueel en dus up-to-date.