Ga direct naar de inhoud.

Instellingen beheerportal ten gunste van Telfort BelAssistent

Er is een nieuwe versie van de Telfort BelAssistent. Om een zo soepel mogelijke installatie te bewerkstelligen moeten beheerders eerst e-mailadressen toevoegen in de beheerportal. Bekijk de stappen voor een soepele uitrol van de versie update.

De voordelen van zakelijk VoIP

VoIP-telefonie, bellen via internet, wordt zakelijk steeds vaker wordt toegepast. En de verwachting is dat VoIP-telefonie de komende jaren nog sterk gaat doorgroeien. Zeker nu KPN definitief het einde van ISDN heeft aangekondigd. Graag zetten wij de belangrijkste voordelen van VoIP bellen voor u op een rij.

MijnGesprek van KPN – tips en trics

KPN heeft de Zapper app vervangen door een nieuwe, modernere app speciaal voor zakelijke KPN ÉÉN klanten; MijnGesprek. Graag geven wij hieronder alvast kort antwoord op de drie meest gestelde vragen over de MijnGesprek app.

Wat is Hosted Telefonie?

Met Hosted Telefonie communiceert u via de Cloud. U kunt gebruik maken van ieder toestel, vast en mobiel, maar ook uw tablet en computer zijn met Hosted Telefonie een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale. Een eigen, fysieke telefooncentrale is niet nodig, en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt.

Hosted Telefonie ideaal alternatief voor ISDN

Communicatie wordt steeds digitaler. Het tijdperk van ISDN loopt op zijn eind. Bellen via internet wordt binnen steeds meer organisaties de norm. Stap daarom vandaag nog over op Hosted Telefonie.

Internet access technologieën voor bedrijven

Er zijn in Nederland verschillende access technologieën om een goede breedbandverbinding te bewerkstelligen. Hier zijn (fysieke) infrastructuren voor aanwezig, zoals DSL, Glasvezel, FttH, Coax, satelliet, 3G, 4G en 5G.

Common Body of Knowledge (CBK)

De Common Body of Knowledge (CBK) is een internationaal aanvaarde standaard op het gebied van inzicht en vaardigheden die security specialisten moeten bezitten, voor een goede en juiste aanpak van cybersecurity.

Servicenummers naast service ook een verdienmodel!

Wilt u potentiële klanten aanmoedigen om telefonisch contact met u op te nemen? En wilt u inkomend telefoonverkeer efficiënter opvangen? Een Servicenummer biedt dan uitkomst! VTM levert de totaaloplossing, variërend van één telefoonlijn tot en met een compleet call center.

Installeren en instellen KPN MijnGesprek App

KPN MijnGesprek vervangt de Zapper App van KPN. Om een zo soepel mogelijke installatie van de MijnGesprek App te bewerkstelligen is het handig om een aantal stappen te volgen. Bekijk de stappen en handleiding voor het installeren en instellen van de MijnGesprek App van KPN.

Blijf op de hoogte!

Mis niet langer ons belangrijkste nieuws! Schrijf u in voor onze maandelijkse business
update en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de telecom en ICT markt.

Blog en nieuws

Nog niet gevonden wat u zocht?