Gebruik van VaMo met MijnGesprek van KPN EEN

Met VaMo binnen KPN EEN maak je met je mobiele toestel gebruik van de mogelijkheden van een vast toestel. Bas Peperkoorn van ons Network Operations Center legt in onderstaande video uit hoe je uitgaand kunt bellen en hoe je kan doorverbinden.

Als je uitgaand wilt bellen met de MijnGesprek app kun je kiezen tussen het vaste nummer en het mobiele nummer. Eenmaal ingesteld geldt het ook bij gebruik buiten de app dus met een native dialer.

Via de MijnGesprek app kan je zelf bepalen op welk device je de inkomende oproepen ontvangt. Zo kan je bijvoorbeeld het vaste nummer op je mobiele toestel ontvangen of je mobiele nummer op je vast toestel ontvangen.

Doorverbinden MijnGesprek app

Met de MijnGesprek app kun je inkomende oproepen ook doorverbinden naar een collega: 

  • Na het aannemen van een oproep open je de MijnGesprek app.
  • Vervolgens druk je op doorverbinden.
  • Je kunt nu zoeken in de contacten of het nummer direct kiezen.
  • Kies vervolgens voor blind doorverbinden, koud of met ruggespraak.

Terug naar overzicht

Gebruik VaMo in MijnGesprek app KPN EEN

Deel dit artikel via:

Whitepaper Bellen in de Cloud

Met bellen in de Cloud kiest u voor telefonie op maat. Lees alles over het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van bellen in de Cloud in onze whitepaper.

Bekijk whitepaper

Volgende

MijnGesprek app KPN EEN
MijnGesprek van KPN – tips en trics