Installeren en instellen KPN MijnGesprek App
[ informatie voor gebruikers ]
Om een zo soepel mogelijke installatie van de MijnGesprek App te bewerkstelligen is het handig wanneer u onderstaande stappen volgt. Ons advies is deze informatie goed te lezen, om een soepele uitrol van de MijnGesprek App te bewerkstelligen.
MijnGesprek vervangt de Zapper App. Per 30 juni 2018 stopt de ondersteuning op de Zapper app.
Download de MijnGesprek app
» Download voor iOS apparaten uit de Apple Store
» Download voor Android apparaten uit de Google Play Store
Gebruikersnaam en wachtwoord wijziging
Vraag na installatie een nieuw wachtwoord aan.
NOTE:
Wanneer u uw Gebruikersnaam en Wachtwoord zelf al/nog weet, dan kunt u daarmee direct inloggen via onderstaand scherm.
Weet u uw gebruikersnaam of wachtwoord niet
klik dan op wachtwoord vergeten >> en vul uw 06-nummer in
U krijgt vervolgens onderstaande mail:
NOTE: Krijgt u deze mail niet, neem dan contact op met de beheerder binnen uw organisatie. Uw beheerder dient namelijk uw mailadres ingevuld te hebben bij uw gegevens in de beheerportal. Krijgt u de mail niet, dan is dat mogelijk nog niet gebeurd.
Klik vervolgens op “ Stel wachtwoord in “
Dan opent de volgende internetpagina;
Waarbij uw Userid al is ingevuld.
Userid
LET OP; Deze Userid is ook uw gebruikersnaam voor uw MijnGesprek App. Dat is dus niet uw e-mail adres, zoals de handleiding aangeeft, maar dat is dus voorgaand Userid.
Het is raadzaam om op bovenstaande pagina de Userid te selecteren en alvast te kopiëren, alvorens u het nieuwe wachtwoord instelt. Na instellen nieuw wachtwoord, kan in de MijnGesprek App dit Userid geplakt worden en ingelogd worden met het zojuist ingestelde wachtwoord.
Outlook integratie
Mocht u ook een outlook integratie account hebben zal hier ook het nieuwe wachtwoord ingevuld moeten worden (onder configuratie).
Gebruikershandleiding MijnGesprek van KPN
De MijnGesprek App vervangt de Zapper App. Hieronder treft u een link naar de gebruikershandleiding voor de MijnGesprek App van KPN.
Gebruikershandleiding MijnGesprek App van KPN
Vragen centraal via beheerder
Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen. Wij willen u wel vragen om dat centraal via uw beheerder te laten verlopen. De meeste vragen kan uw beheerder waarschijnlijk zelf al beantwoorden/oplossen.
Mochten er toch zaken zijn wat niet lukt, of waar u niet uitkomt, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.