MijnGesprek app voor KPN ÉÉN klanten


Met de MijnGesprek app regelt u eenvoudig zelf uw gesprekken en bereikbaarheid. De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. U kunt:

  • uw vaste en mobiele doorschakelingen instellen vanuit 1 applicatie;
  • uw aan- of afwezigheidstatus wijzigen;
  • eenvoudig uw eigen persoonlijke voicemail begroeting aanmaken;
  • vanaf uw mobiele telefoon bellen met het nummer van uw vaste telefoon.


Uw bereikbaarheid onder handbereik

Er is voor verschillende vaste en mobiele bereikbaarheidsvraagstukken een oplossing in te stellen. Zo kunt u heel precies uw doorschakelingen instellen en uw voicemailbegroetingen opnemen en activeren.

Doorschakelen

Even niet in de gelegenheid op te nemen? Schakel uw gesprekken door naar uw voicemail of naar een ander nummer, bijvoorbeeld van een collega. Even van uw vaste werkplek af? Schakel het vaste toestel uit en het verkeer komt binnen op uw mobiel.

Contacten

Begin gesprekken vanuit de contactenlijst van uw bedrijf of lokaal in het apparaat opgeslagen. Zo bent u verzekerd dat u via de centrale van het bedrijf belt. Bekijk uw gemiste ingekomen oproepen en ingesproken voicemailberichten en bel direct terug vanuit de app.

Volledige Vast Mobiel integratie met KPN ÉÉN

Met de Vast Mobiel integratie kunt u gesprekken die op uw vaste telefoon binnenkomen ook op mobiel laten overgaan. Daarnaast kunt u er voor kiezen om vanaf uw mobiele telefoon te bellen met het vaste nummer. Met één klik stelt u in of u anoniem belt of een vast of mobiel nummer weergeeft aan degene die u belt.

Download de MijnGesprek app

De MijnGesprek is gratis beschikbaar voor zowel iPhone als Android.
NOTE: De app werkt alleen op toestellen vanaf Android versie 5.0 of iOS versie 8.

»  Download voor iOS apparaten uit de Apple Store
»  Download voor Android apparaten uit de Google Play Store


Inloggen in de MijnGesprek app

Wanneer u de MijnGesprek heeft geïnstalleerd vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Uw inloggegevens worden beheerd in MijnKPN Beheer. U kunt deze opvragen bij de KPN ÉÉN beheerder binnen uw organisatie.

 

Zie ook:
KPN ÉÉN - dé totaaloplossing voor uw bedrijfscommunicatie
KPN vervangt Zapper app voor MijnGesprek

 

 

Terug naar overzicht

Deel via:

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.