Klanttevredenheid basispijler voor succes

Klanttevredenheid is voor ons een continu begrip. Als rode draad vloeit klanttevredenheid het hele jaar, elke dag door de organisatie. In alles wat wij doen! Wij zijn ons namelijk enorm bewust van het feit; zonder (tevreden) klanten, geen resultaat.

Bereikbaarheid, IT en tevreden klanten vormen voor veel organisaties de kern van de organisatie. Wij weten dat en handelen daar ook naar. Dat vinden wij zelf, maar veel belangrijker is natuurlijk, vindt de klant dat ook?! Doen we het goed, en waar kan het wellicht beter?

Meten = weten

Met gepaste regelmaat vragen wij klanten om de samenwerking, het contact en de geleverde oplossing te beoordelen. Dat doen wij omdat dit helpt bij het continu verbeteren van onze dienstverlening.

Om continue inzicht te hebben in onze prestaties meten we op vier verschillende momenten de ervaring van de klant. 

  1. Ticket NPS Meting: Bij het afhandelen van een ticket ontvangt de betrokken contactpersoon een mail met een NPS meting;
  2. Project NPS Meting: Bij het afsluiten van een project ontvangt de externe projectleider (bij de klant) een mail met een NPS meting
  3. Algemene Meting: Iedere maand ontvangt 1/12 van de klanten set van VTM een algemene NPS meting, zodat we iedere maand inzichtelijk hebben hoe onze klanten ons ervaren als dienstverlener terwijl de betrokkenen maar één keer paar jaar hun input hoeven te geven.

Onze NPS-scores laten een stijgende lijn zien over de afgelopen jaren. Mooie cijfers waar we blij mee zijn!

  • +33,62 in 2020
  • +34,5 in 2021
  • +47 in 2022. 
  • +42 in 2023. 

Wat levert samenwerken met VTM jou op?

  • Wij staan altijd voor u klaar
    De service- en supportdesk van VTM staat 24/7, 365 dagen per jaar voor u klaar.
  • Bekroonde kwaliteit en normering
    VTM Groep heeft diverse onderscheidingen en normeringen, waaronder de Blauwe Veer, KPN Business partner van het jaar, strategisch partner van KPN, Microsoft Gold partner en NEN7510, ISO 9001:2015 en ISO 27001:2017 normering.
  • Kwaliteit en service
    Bij al onze klanten laten wij keer op keer zien dat onze oplossingen werken. Hoogwaardige, toekomstvaste en veilige oplossingen, die passen bij de behoeften van uw organisatie.
  • Profiteer van 30 jaar ervaring
    VTM heeft ruim 30 jaar ervaring in communicatietechnologie. U profiteert van de kennis en expertise van inmiddels 73 dedicated professionals.
8.7

''20 jaar geleden bij VTM gestart met één abonnement voor één mobiele telefoon. Vandaag is VTM onze totaalleverancier van mobiele- en vaste telefonie tot de totale IT infrastructuur, werkplekken en cybersecurity. Samengevat: totaal ontzorgd door VTM!''

Meer klantreviews

Benieuwd naar de expertise van VTM?

Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek.

Vul hiernaast het formulier in of neem contact op met onze Business Servicedesk;  0174 52 73 20  of  info@vtmgroep.nl

* verplichte velden