Klanttevredenheid basispijler voor succes

Klanttevredenheid is voor ons een continu begrip. Als rode draad vloeit klanttevredenheid het hele jaar, elke dag door de organisatie. In alles wat wij doen! Wij zijn ons namelijk enorm bewust van het feit; zonder (tevreden) klanten, geen resultaat.

Bereikbaarheid, IT en tevreden klanten vormen voor veel organisaties de kern van de organisatie. Wij weten dat en handelen daar ook naar. Dat vinden wij zelf, maar veel belangrijker is natuurlijk, vindt de klant dat ook?! Doen we het goed, en waar kan het wellicht beter?


KlanttevredenheidMeten = weten

Met gepaste regelmaat vragen wij klanten om de samenwerking, het contact en de geleverde oplossing te beoordelen. Dat doen wij omdat dit helpt bij het continu verbeteren van onze dienstverlening.

Om continue inzicht te hebben in onze prestaties meten we op vier verschillende momenten de ervaring van de klant. 

  1. Ticket NPS Meting: Bij het afhandelen van een ticket ontvangt de betrokken contactpersoon een mail met een NPS meting;
  2. Project NPS Meting: Bij het afsluiten van een project ontvangt de externe projectleider (bij de klant) een mail met een NPS meting
  3. Algemene Meting: Iedere maand ontvangt 1/12 van de klanten set van VTM een algemene NPS meting, zodat we iedere maand inzichtelijk hebben hoe onze klanten ons ervaren als dienstverlener terwijl de betrokkenen maar één keer paar jaar hun input hoeven te geven.

Over 2020 scoorden we op NPS een mooie +33,62 en over 2021 een gemiddeld van +34,5 en op algemene klanttevredenheid gemiddeld een 8,4. Een prachtig cijfer, waar we erg blij mee zijn! Tegelijk biedt het ook zeker punten waar we kunnen verbeteren. 


Bereikbaarheid

Op het vlak van bereikbaarheid scoren we elk jaar gelukkig hoog. Juist omdat we contact met de klant en goede bereikbaarheid belangrijk vinden. De VTM klantportal speelt daarin een belangrijke rol.

Zeker, er moet apart voor worden ingelogd, wat soms als vervelend wordt ervaren, maar toch is de VTM klantportal de meest eenvoudige en overzichtelijke manier om 7 dagen per week, 24 uur per dag, jouw zaken met VTM te regelen. We zien dat steeds meer klanten de portal optimaal weten te gebruiken.


Stapje extra

Met ons team van 70 professionals werken wij elke dag aan de meest veilige en optimale oplossingen op het gebied van Telecom, IT, Cybersecurity, IoT en business optimalisatie. Daarbij haal je wat ons betreft een 7 of een 8 als alles in de basis goed is. Dat is waar de klant voor betaalt, heel simpel, heel zakelijk.

Juist tussen de negens en tienen, daar gaat het wat ons betreft om. Dat extra stapje wat de klant ook zo ervaart en wat de totale beleving doet toenemen. Daar werken we keihard aan, elke dag, en daar blijven we ook komend jaar met het hele team weer keihard aan werken!


Bekijk klantenreviews op www.vtmgroep.nl/klanten

 

Benieuwd naar de expertise van VTM?

Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek.

Vul hiernaast het formulier in of neem contact op met onze Business Servicedesk;  0174 52 73 20  of  info@vtmgroep.nl

* verplichte velden