Klanttevredenheid basispijler voor succes

Eén van de basispijlers bij de VTM Groep is klanttevredenheid. Samen met service, kwaliteit en betrouwbaarheid wat ons betreft hét fundament van ons succes. In dat kader worden regelmatig metingen verricht bij onze klanten omtrent de klanttevredenheid. De resultaten spreken voor zich en daar zijn we erg trots op!

NPS van +41,32

VTM scoorde in 2018 een Net Promotor Score (NPS) van +41,32. Ruim boven het gemiddelde van de KPN Business Partner Organisaties.

Een score waar wij erg trots op zijn en waar we met het hele team dagelijks hard voor werken. Want het belangrijk vinden is één, maar het bereiken van een hoge klanttevredenheid is twee. Daarom vragen we regelmatig feedback van onze klanten. Wat doen we goed en wat kan beter? Deze feedback helpt ons bij het continu verbeteren van onze dienstverlening.

Blijven verbeteren

Wij zijn van mening dat een hoge klanttevredenheid bijdraagt aan het succes van onze organisatie. En het succes van onze klanten. En ondanks onze hoge score in 2018 is er altijd ruimte om te blijven verbeteren. Iets waar we dagelijks met enorm veel enthousiasme en energie aan werken.

Wat betreft 2018 kijken we terug op een jaar waar we ontzettend mooie stappen hebben mogen maken. De organisatie is verder uitgegroeid tot volwaardig dienstverlener op het gebied van ICT, Telecom en Internet of Things oplossingen. Het waarmaken van deze ambities kunnen we niet zonder het vertrouwen van onze klanten. We zijn trots op onze klanten en werken elke dag keihard om ook in 2019 onze dienstverlening op een hoog niveau te krijgen én te houden.

Bekijk ook onze klantenreviews op www.vtmgroep.nl/klanten


Wat is de Net Promotor Score?

Dit is een meetinstrument waarmee klanttevredenheid gemeten wordt aan de hand van de ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen bij vrienden en relaties? Aangegeven op een schaal van 0 t/m 10.

  • promotors = respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben
  • passief tevredenen = respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben
  • criticasters = respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben

De NPS wordt uitgedrukt als een absoluut getal, berekend als het verschil tussen het percentage promotors en criticasters. Wanneer je bijvoorbeeld 32% promotors hebt, 47% passief tevredenen en 21% criticasters, dan bedraagt de NPS +11 (32-21). Ons uitgangspunt is daarom altijd de 9+ klantbeleving. Scores daaronder worden in de berekening buiten beschouwing gelaten.

 

Benieuwd naar de expertise van VTM?

Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek.

Vul hiernaast het formulier in of neem contact op met onze Business Servicedesk;  0174 52 73 20  of  info@vtmgroep.nl

* verplichte velden