Klanttevredenheid basispijler voor succes

Klanttevredenheid is voor ons een continu begrip. Als rode draad vloeit klanttevredenheid het hele jaar, elke dag door de organisatie. In alles wat wij doen! Wij zijn ons namelijk enorm bewust van het feit; zonder (tevreden) klanten, geen resultaat.

Bereikbaarheid, ICT en tevreden klanten vormen voor veel organisaties het hart van de organisatie. Wij weten dat en handelen daar ook naar. Dat vinden wij zelf, maar veel belangrijker is natuurlijk, vindt de klant dat ook?! Doen we het goed, en waar kan het wellicht beter?


Meten = weten

Met gepaste regelmaat vragen wij klanten om de samenwerking, het contact en de geleverde oplossing te beoordelen. Dat doen wij omdat dit helpt bij het continu verbeteren van onze dienstverlening. Aan het eind van het jaar bevragen we onze klanten eenmalig iets uitgebreider. Zo ook eind 2019.

Over 2019 scoren we op algemene klanttevredenheid gemiddeld een 8,3

Een prachtig cijfer, waar we erg blij mee zijn! Tegelijk zien we zeker nog punten waar we kunnen verbeteren. En juist daar zit hem de belangrijkste reden van ons onderzoek, om met aanvullende punten en opmerkingen aan de slag te kunnen.


Klantportal VTM

Zo blijkt bijvoorbeeld de klantportal een punt van aandacht. Sommige klanten weten zelfs niet van het bestaan, iets waar we mee aan de slag moeten. Via de VTM klantportal regelen onze klanten eenvoudig, 7 dagen per week, 24 uur per dag, hun zaken met de VTM Groep.

Zeker, er moet apart voor worden ingelogd, wat soms als vervelend wordt ervaren, toch is het, zowel voor VTM als voor de klant, het meest overzichtelijk om dit via een centrale klantportal te regelen. We zijn blij met aanvullende tips en opmerkingen die we hebben ontvangen, waarmee we zeker aan de slag gaan.


Bereikbaarheid

Op het vlak van bereikbaarheid scoren we met ook gemiddeld een 8,3 gelukkig hoog, maar bleek in de opmerkingen zeker ruimte voor verbetering. Juist omdat we contact met de klant en goede bereikbaarheid belangrijk vinden, zijn dat punten waar we mee aan de slag gaan. En blijven!


Stapje extra

Met ons team van 50 professionals werken wij elke dag aan de meest veilige en optimale oplossingen op het gebied van Telecom, ICT, Cybersecurity, IoT en business optimalisatie. Daarbij haal je wat ons betreft een 7 of een 8 als alles in de basis goed is. Een goede basis is gewoon logisch. Dat is waar de klant voor betaalt, heel simpel, heel zakelijk. De klant heeft iets nodig en wij verkopen dat. Zorgen dat dat goed, veilig en optimaal is ingericht hoort daar gewoon bij.

Juist tussen de 8 en de 10 zit hem de sport. Juist dat stapje extra doen voor de klant. Dat extra stapje wat de klant ook zo ervaart en wat de totale beleving doet toenemen. Daar werken we keihard aan, elke dag, en daar blijven we ook komend jaar met het hele team weer keihard aan werken!


Bekijk ook onze klantenreviews op www.vtmgroep.nl/klanten

 

Benieuwd naar de expertise van VTM?

Neem contact met ons op voor een oriënterend gesprek.

Vul hiernaast het formulier in of neem contact op met onze Business Servicedesk;  0174 52 73 20  of  info@vtmgroep.nl