Voip telefooncentrale cloud

Het belang van de juist VoIP kiezen

Een cloud voip telefooncentrale is de toekomst van zakelijke communicatie. Het kan tot 60% goedkoper zijn dan een traditioneel telefoonsysteem, het is snel en bevat een groot aantal geavanceerde functies die niet beschikbaar zijn op traditionele telefoonsystemen.

Wat is een cloud voip telefooncentrale?

Een cloud telefooncentrale voip is een methode om spraaksignalen te digitaliseren en vervolgens de digitale steminformatie via een IP-netwerk te verzenden. Om dit te bereiken, wordt de analoge spraakinformatie gecodeerd met behulp van software die een codec wordt genoemd. Als het tijd is om het digitale signaal terug naar analoog te zetten, zodat het begrijpelijk is, doet een andere codec het werk.

Om een ​​VoIP telefooncentrale cloud te laten werken, heeft het een manier nodig om gesprekken tussen gebruikers of naar de buitenwereld te leiden. In een op de cloud gebaseerd systeem doet een virtuele PBX die klus. Wat dit voor jou betekent, is dat de provider ergens in een datacenter een grote PBX-bewerking uitvoert en er een klein beetje van afwerkt om aan jouw organisatie te besteden. Je deelt in feite een grote PBX met de andere klanten van die provider, maar omdat deze bedrijven gebruik maken van multi-tenant segmentatie, zal jouw PBX toegewijd aan jou verschijnen. Deze motor zorgt voor routering van oproepen op jouw VoIP-netwerk.

Begin je selectieproces

Voordat je een telefoonsysteem in de cloud kunt gaan bekijken, moet je weten waarvoor het zal worden gebruikt en hoeveel van jouw bedrijf erbij betrokken zal zijn. Je moet ook naar je bestaande telefoonsysteem kijken en beslissen of je alles gewoon kunt bewaren en een VoIP-functionaliteit bovenaan vastzet, slechts een deel ervan behoudt, of het hele ding vervangt.

Jouw IT-personeel begrijpt de basisprincipes van wat er moet gebeuren voordat een VoIP-systeem kan worden geselecteerd en geïnstalleerd. Dat omvat onder meer capaciteitstesten op jouw huidige leidingen en een grondige controle van de netwerkbeheermogelijkheden van jouw organisatie om ervoor te zorgen dat zij de nieuwe stroom VoIP-gegevens kunnen ondersteunen en beveiligen. Maar voor gebruikers op bedrijfsniveau begint het selecteren van een telefoonsysteem dat hen helpt hun verschillende processen in gang te houden, met name de klantgerichte systemen, met inzicht in wat VoIP werkelijk is.

icon ICT

ICT

Moderne ICT oplossingen waarmee uw organisatie klaar is voor de toekomst.

icon Telecom

TELECOM

First class telefonie, internet en ip-vpn oplossingen.

icon IoT

IoT

Ultra moderne, betrouwbare én veilige Internet of Things oplossingen.

icon Cybersecurity

CYBERSECURITY

24/7 Security operations, security platform en multi-layer defense.

0+

Geweldige klanten

0

CES klanttevredenheid

0

NPS klanttevredenheid

0

Dedicated professionals

8.5

Onze 1200+ klanten
waarderen ons met
gemiddeld een:

Lees alle reviews