Portalinformatie KPN EEN

KPN EEN is de zakelijke oplossing voor al uw bedrijfscommunicatie. Combineer de telecom & ICT diensten die uw bedrijf nodig heeft in één toekomstvaste oplossing.

Met KPN EEN heeft u toegang tot uw eigen online portals voor meer inzicht in kosten en verbruik.

MijnKPN Beheerportal

MijnKPN Beheer

✓  Telefooncentrale instellen
✓  Belgroepen beheren
✓  (Voicemail) doorschakelen

Inloggen MijnKPN Beheer

MijnKPN Insight portal

MijnKPN Insight

✓  Facturen downloaden
✓  Factuurdetails inzien
✓  Verbruiksanalyses maken

Inloggen MijnKPN Insight

MijnKPN rapportagetool

Rapportageportal

✓  Wallboards inrichten
✓  Management samenvatting
✓  Bezetting

Inloggen KPN Rapportageportal

KPN receptionist

Receptionist +

✓  Receptie software
✓  Gesprekken managen
✓  Inzicht in belstatus

Inloggen KPN Receptionist +


Hieronder lichten we de verschillende portals verder toe


KPN Beheerportal

Voor de KPN Beheerportal ontvangt u een separate mail met uw inloggegevens. U kunt in deze portal het verbruik van uw mobiele KPN EEN profielen beheren, verbruik waarschuwingen instellen en diverse telefooncentrale functionaliteiten inrichten.

Klik hier om naar de beheerportal te gaan.


KPN Insight

Middels de KPN EEN Insight portal kunt u facturen bekijken en een specificatie van de kosten inzien. KPN Insight geeft uw direct toegang tot diverse rapportages over uw zakelijke rekening en verbruik kosten.

Deze portal is pas beschikbaar nadat de eerste factuur is gegenereerd. Facturen worden rond de 20ste van de maand beschikbaar gemaakt. Enkele dagen na ontvangst van de factuur (doorgaans 3 a 4 dagen later) staan de gegevens verwerkt in de portal. Uw inlognaam is uw e-mailadres (hetzelfde adres als waarnaar de KPN EEN factuur naar toe gaat).

Klik hier om direct naar de portal te gaan.


KPN rapportageportal

De rapportageportal biedt overzichtelijke toegang tot managementinformatie voor uw organisatie. U kunt zelf wallboards inrichten, inzien hoe de bezetting van uw callcenter en/of huntgroepen is en wat voor uw organisatie de piek en daluren zijn qua inkomende gesprekken. Zo kunt u uw telefonie efficiënt afstemmen op de behoeften van uw organisatie.

Klik hier om naar de rapportageportal te gaan.


KPN receptionist +

De receptie software geeft inzicht in het belverkeer binnen uw bedrijf of afdeling. U regelt eenvoudig gesprekken, beheert meerdere wachtrijen tegelijkertijd en u heeft inzicht in de belstatus van collega's. Verder is het mogelijk om een e-mail te versturen bij een gemiste oproep, extra externe nummers kunnen makkelijk toegevoegd worden en op termijn is een koppeling met CRM mogelijk. Binnen één bedrijf kunnen meerdere recepties ingesteld worden.

Klik hier om naar de receptionist + te gaan.


Uw KPN EEN factuur

Hebt u een vraag over een onderdeel van uw factuur voor KPN EEN? Bekijk de voorbeeldfactuur en vind het antwoord op uw vraag.

> Uw KPN EEN factuur

 

VTM klantportal

Naast de KPN portals, heeft u als klant van VTM ook de beschikking over uw eigen VTM Klantportal. In deze portal regelt u eenvoudig uw zaken met VTM, zoals producten bestellen, lopende orders en facturen inzien en bedrijfsgegevens wijzigen.

Al uw klantcommunicatie en ticketregistratie centraal op één plek.

✓  Klik hier voor meer informatie over de VTM klantportal
✓  Of klik hier om direct naar de VTM klantportal te gaan

Inloggen VTM Klantportal

MijnVTM klantportal


Vragen? Wij helpen u graag!

Voor vragen over het gebruik van de portals kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via 0174 527 320 of servicedesk@vtmgroep.nl. Wij helpen u graag bij het gebruik van de portals.