Mijn VTM; uw VTM Klantportaal

Mijn VTM is uw eigen online VTM Klantportal. Met Mijn VTM regelt u eenvoudig, 7 dagen per week, 24 uur per dag, uw zaken met de VTM Groep. Waar en wanneer u wilt en wel zo makkelijk!

De VTM Klantportal is beveiligd en online toegankelijk.

De klantportal is bereikbaar via portal.vtmgroep.nl


Voor wie?

Voor alle klanten van de VTM Groep.

Voor wat?

Ticketregistratie en klantcommunicatie.

Per wanneer?

Uiterlijk per 1 januari 2018 vervangt de klantportal het huidige ticketing systeem en e-mail via publieke mailadressen van VTM.


Mijn VTM; uw VTM klantportal


Eén plek voor alles

Met Mijn VTM regelt u op één plek al uw zaken met de VTM Groep. U kunt producten bestellen, lopende orders en facturen inzien, bedrijfsgegevens wijzigen en contactpersonen toevoegen en/of verwijderen. De informatie in uw klantportaal is realtime en dus altijd up-to-date.

In Mijn VTM krijgt u direct inzicht in de actuele status van;

  • uw bestellingen
  • facturen
  • pakbonnen
  • bedrijfsgegevens
  • storingen
  • serviceverzoeken
  • ticketstatus

Ook kan via de klantportal documentatie geraadpleegd worden, zoals handleidingen en dienstbeschrijvingen.

Registreer uw Mijn VTM

Bent u al als beheerder bekend bij VTM?
Dan kunt u uw wachtwoord opvragen via portal.vtmgroep.nl.

Bent u (nog) niet als beheerder geregistreerd?
Dan kunt u uw contactgegevens per mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl, zodat wij u kunnen registreren.

Tickets

Tickets voor serviceverzoeken, technische ondersteuning of storingen kunt u telefonisch doorgeven of indienen via de klantportal. Alle tickets en verzoeken worden afgehandeld via de klantportal.

Wanneer u via de portal een ticket instuurt ontvangt u een e-mail met een update wanneer er nieuwe informatie aan uw ticket is toegevoegd, wij meer informatie nodig hebben of wanneer uw verzoek is afgehandeld. In deze mailberichten staat geen inhoudelijk informatie betreffende uw ticket en wordt alleen het onderwerp en dossiernummer vermeld. Online kunt u de betreffende update inhoudelijk raadplegen.

Tickets worden centraal gearchiveerd en behandeld. U ontvangt een ticket nummer, gekoppeld aan uw ticket. Gebruik dit referentienummer altijd in de communicatie over het ticket.

Klantportal

De VTM klantportal is bedoeld om beheerders en gebruikers maximaal te ondersteunen en overzicht te bieden. Per organisatie kunnen beheerders geregistreerd worden, maar ook verschillende medewerkers kunnen voorzien worden van toegang.

Functionaliteiten voor gebruikers (medewerkers bij klanten):

  • Product en dienst beschrijvingen raadplegen;
  • Handleidingen raadplegen;
  • Gedeelde documenten raadplegen;
  • Tickets indienen en status eigen tickets raadplegen.

Extra functionaliteiten voor beheerders:

  • Tickets van collega's raadplegen;
  • Facturen en openstaand saldo inzien;
  • Organisatiegegevens en gebruikers beheren.

Om te starten is het eenmalig aanmaken van de toegang noodzakelijk. Daarvoor ontvangen wij graag de contactgegevens van wie binnen uw organisatie als beheerder van de VTM Klantportal gaat gelden. Deze informatie kunt u per e-mail sturen aan servicedesk@vtmgroep.nl

Per 1 januari 2018 kunt u technische vragen, storingen en serviceverzoeken alleen nog telefonisch doorgeven en/of melden via onze klantportal. De mailadressen servicedesk-ict@vtmgroep.nl en servicedesk-uc@vtmgroep.nl komen per die datum te vervallen.

Bent u klant bij de VTM Groep, maar maakt u nog geen gebruik van een eigen klantportal, registreer dan vandaag nog uw Mijn VTM.

 

Terug naar overzicht

Deel via:

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.