Eén aanspreekpunt voor alles
Bekijk hoe de klantrelatie tussen VTM en Wehako Koudetechniek tot stand is gekomen. Met als groot voordeel voor Wehako dat ze voor al hun Telecom en ICT zaken nu één aanspreekpunt hebben.
“Digitalisering en modernisering van ons bedrijf”
Eind 2017 is Wehako Koudetechniek overgegaan op KPN ÉÉN voor vaste en mobiele telefonie en hebben we glasvezel aangesloten. In 2018 en 2019 hebben we gefaseerd de complete ICT-omgeving eveneens ondergebracht bij VTM.
"Inmiddels zijn we bijna 2 jaar verder en alles verloopt zeer naar wens. Hiermee hebben wij de stap gezet naar verdere digitalisering en modernisering van ons bedrijf,” aldus Cindy de Boer van Wehako. "Zowel wat betreft onze telefonische bereikbaarheid, plus het feit dat onze monteurs zijn uitgerust met tablets, waarmee zij in directe verbinding staan met onze bedrijfssystemen."
Eén aanspreekpunt
"VTM onderscheidt zich door het bieden van het totaalpakket. Het is voor ons echt een voordeel dat we één aanspreekpunt hebben, waar we met al onze ICT en Telecom gerelateerde vragen makkelijk terecht kunnen," aldus Cindy de Boer.
Marcel van der Wal, accountmanager van VTM vervolgt; “Destijds had Wehako verschillende ingangen voor telefonie en ICT. Dat is met onze oplossing teruggebracht tot één partij. Wij kunnen de klant nu volledig bedienen, waardoor het voor Wehako veel makkelijker en sneller is om hun ICT en Telefonie zaken te regelen.”
Wehako Koudetechniek B.V.
Wehako Koudetechniek is een koeltechnisch installatiebureau. Wehako levert totaalconcepten voor koelapparatuur en klimaatbeheersing voor onder andere hotels, (bedrijfs)restaurants, grootkeukens, tuinbouw en horeca.
Wehako B.V.
Deskundigheid: 8
Klantgerichtheid: 9
Communicatie: 9
Zeer tevreden
Zeer tevreden
Ja
Bekijk hoe de klantrelatie tussen VTM en Wehako Koudetechniek tot stand is gekomen. Met als groot voordeel voor Wehako dat ze voor al hun Telecom en ICT zaken nu één aanspreekpunt hebben.