Template aankondiging TEM voor eindgebruikers

Deze pagina bied een standaard template voor de aankondiging van Telecom Expense Management (TEM) voor eindgebruikers. Het is nadrukkelijk de bedoeling u met dit voorbeeld te inspireren en tot nadenken te zetten over de zaken welke komen kijken bij de informatieverstrekking richting medewerkers. Ieder punt in dit voorbeeld dient u zelf af te wegen en op maat te maken voor uw organisatie. 


Van: Senior sponsor TEM project uit de klant organisatie 
Aan: Alle betrokken medewerkers 

 AANKONDIGING TEM 

Betreft: Introductie VTM Expence Management service 

Beste collega’s, 
 
heeft besloten tot de invoering van Telecom Expence Management (TEM).  Voor deze dienst word samengewerkt met de VTM Groep.

 Waarom? 
TEM creëert kostenbewustzijn en geeft de mogelijkheid het eigen verbruik in te zien. Door middel van e-mail & web-based rapportages krijgen de beheerders, eindgebruikers, managers en budget houders inzicht in en controle op het gebruik van de Mobiele telefoons, Blackberry’s en mobiele data kaarten. Met behulp van deze service worden een aantal interne processen geautomatiseerd. 

Wat & Wanneer? 
In ontvang je per e-mail de inloggegevens voor de internetsite en een eerste "notificatiemail" (een samenvatting van je persoonlijke telefoongebruik over maand x). Na ontvangst van deze mail wordt je verwacht in te loggen en je persoonlijke belkosten te bekijken en te analyseren. 

Hoe? 
Er hoeft niets op je computer geïnstalleerd te worden om de service te draaien; internettoegang is voldoende. De service is een web-based applicatie, die de elektronische factuur van de telefoonoperator verwerkt en beschikbaar maakt aan eindgebruikers en budgethouders. 

TEM zorgt ervoor dat: 

  • Elke gebruiker via een eigen account zijn/haar telefoonkosten kan (splitsen en) bekijken en op die manier hier beter inzicht in krijgt. 
  • Eventueel gevoelige informatie goed beschermd is. Buiten de medewerker zelf heeft niemand toegang tot de individuele gespreksdetails. De communicatie over het Internet is vercijferd en dus niet toegankelijk voor derden. 
  • Het beheer van kosten van de mobiele / vaste telefoons en BlackBerry’s wordt eenvoudiger en efficiënter. 

Vragen? 
Mocht je vragen hebben over deze service, aarzel niet om contact op te nemen via info@afzender.com.  

Met vriendelijke groet, 

Terug naar overzicht

Deel via:

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.