Kritieke prestatie-indicatoren
KPI’s zijn een operationeel instrument om de prestaties van een service te monitoren met als doelstelling deze te verbeteren. Als VTM zijnde leveren we een uitéénlopende diensten op het gebied van ICT, Telecom, Security, Internet of Things en Business Apps. Er zijn afhankelijk van de afgenomen diensten verschillende rapportages beschikbaar om KPI of service niveau's te bepalen en te raadplegen.
Servers & Systemen
Wanneer u VTM Grip afneemt ontvangt u maandelijks een 'Executive Summary'. Dit rapport word automatisch gegenereerd door ons management systeem, een uitgebreide toelichting treft u aan op:
Beveiliging incidenten
De geregistreerde beveiliging incidenten staan vastgelegd in de klantportal.
Microsoft Security & Compliance Center
Verklein de risico’s met intelligente automatisering, inclusief compliance/security score, beheertoewijzing, en doorlopende evaluaties. Dit end-to-end van endpoint tot cloud.
Telefonie KPN
De KPN Rapportageportal biedt overzichtelijke managementinformatie voor jouw organisatie. Bas Peperkoorn Technical Lead VoIP bij VTM, legt in deze video uit hoe je eenvoudig inzicht krijgt in het belverkeer binnen jouw organisatie.