KPN ÉÉN MijnGesprek app Update

Binnenkort lanceert KPN een grote update voor de KPN ÉÉN MijnGesprek app. Deze wordt gefaseerd uitgerold.

Met de KPN ÉÉN MijnGesprek app regel je eenvoudig zelf jouw gesprekken en bereikbaarheid. De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. Meer hierover vind je hier: https://www.vtmgroep.nl/kennisbank/mijngesprek-voor-kpn-een-klanten

Wat is er nieuw?

Op deze pagina willen we jou op de hoogte brengen van deze update, welke acties je moet ondernemen en welke vernieuwingen dit met zich meebrengt.

Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zullen we deze pagina updaten met het laatste nieuws. Dus houd deze pagina in de gaten voor de nieuwste updates.

Vernieuwingen

  • Opnieuw opgebouwd op een toekomstbestendig platform
  • Opnieuw ontwikkeld vanuit gebruikerservaring (UX) perspectief
  • Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken
  • Donker thema (Dark mode)
  • Betere help-functie in de app
  • Whatsapp knop bij collega’s en lokale contacten met 06-nummer om snel een appje te sturen als de collega niet beschikbaar is
  • Uitbellen met Call Center nummer (DNIS)
  • Betere ondersteuning voor grotere adresboeken

Deze acties moet je ondernemen

Onlangs heeft KPN in de huidige versie van de app een melding getoond over het omschakelen naar de nieuwe versie van de MijnGesprek app.

Er is vanaf de uitrol namelijk een actie nodig vanuit jou.

Gebruikers moeten opnieuw inloggen nadat de app is geüpdatet. Dit komt omdat de app opnieuw wordt gebouwd op een toekomstbestendig platform en daardoor feitelijk een nieuwe app is.

In een eerder genoemde melding in de app heeft KPN de gebruiker gevraagd zijn/haar gebruikersnaam op te slaan en, indien het emailadres nog niet bekend is, het emailadres in te vullen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten of kan niet inloggen

Mocht een gebruiker bij het opnieuw inloggen t.z.t. het wachtwoord niet meer weten? Er kan met de ingevulde informatie een wachtwoord reset aangevraagd worden, of anders via de beheerder binnen uw organisatie en VTM.

Voor de nieuwe KPN ÉÉN MijnGesprek app en alle vernieuwingen is inmiddels ook een handleiding beschikbaar die te downloaden is via: https://www.vtmgroep.nl/assets/files/Kennisbank/2022/202207-MijnGesprek-app-handleiding.pdf

Mocht je meer informatie willen over de nieuwe KPN ÉÉN MijnGesprek app of hulp willen met het inloggen of instellen van de app neem dan contact met ons op via servicedesk@vtmgroep.nl of 0174-527 320

Terug naar overzicht