KPN ÉÉN MijnGesprek app Update

Eind oktober (2022) lanceerde KPN een grote update voor de KPN ÉÉN MijnGesprek app. Deze wordt gefaseerd uitgerold. 

Met de KPN ÉÉN MijnGesprek app regel je eenvoudig zelf jouw gesprekken en bereikbaarheid. De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. Meer hierover vind je op onze KPN mijngesprek pagina.

Wat is er nieuw?

In deze nieuwe versie worden er een aantal veelgevraagde verbeteringen doorgevoerd, enkele verbeteringen en nieuwe features zijn:

  • Applicatie draait op toekomstbestendig platform en is opnieuw ontwikkeld vanuit gebruikerservaring (UX) perspectief
  • Push notificaties voor voicemail en gemiste gesprekken
  • Donker thema (Dark mode)
  • Verbeterde help-functie
  • Whatsapp knop bij collega’s en lokale contacten met 06-nummer om zo snel een whatsapp bericht te kunnen sturen als de collega niet beschikbaar is
  • Uitbellen met Call Center nummer (DNIS)
  • Betere ondersteuning voor grotere adresboeken
  • Call doorverbinden verbeterd

Wat gaat er gebeuren?

Op de datum van livegang zal er in batches updates uitgerold worden. Hierbij zal onderscheid gemaakt worden tussen Apple- en Android toestellen.

Er zal gestart worden met de Android toestellen in kleine batches. Dat wil zeggen dat de gehele Android base gefaseerd geüpdatet zal worden om de impact te beperken.

Afhankelijk van de impact zal het percentage opgeschroefd worden en hier zal gefaseerd de Apple base aan toegevoegd worden.

Wat merk je als gebruiker?

Wanneer je de update gedaan hebt zal je opnieuw moeten inloggen in de applicatie. Dit kan tot gevolg hebben dat je het wachtwoord niet meer weet en daarom contact met ons moet opnemen.

Wij hebben middels een pop-up in de applicatie gebruikers gewezen op het feit dat er een update aanstaande is en dat er dan opnieuw ingelogd dient te worden. Je hebt hierbij de mogelijkheid gehad om de optie ‘wachtwoord vergeten’ te gebruiken waarna je het huidige e-mailadres in hebt kunnen voeren. (Wanneer er geen e-mailadres ingevuld is zal de functie "wachtwoord vergeten" niet werken in de nieuwe app).

Update MijnGesprek

De update van MijnGesprek zal starten op 24-10-2022.
Vanaf 15 november is de oude app niet meer bruikbaar.

Voor de nieuwe KPN ÉÉN MijnGesprek app en alle vernieuwingen is ook een handleiding beschikbaar.

Mocht je meer informatie willen over de nieuwe KPN ÉÉN MijnGesprek app of hulp willen met het inloggen of instellen van de app neem dan contact met ons op via servicedesk@vtmgroep.nl of 0174-527 320

Terug naar overzicht