Business Apps ticket indienen via de VTM Klantportal

Via de VTM Klantportal regel je eenvoudig al jouw zaken met VTM, waar en wanneer je wilt. In dit artikel leggen we uit hoe je via de VTM Klantportal eenvoudig een ticket in kunt dienen voor de afdeling Business Apps.

Direct bij de juiste persoon

Door bij het indienen van het ticket de juiste ticketcategorie te selecteren (in dit geval Business Apps) komt het ticket direct bij de juiste persoon of afdeling binnen. Zodoende kan jouw vraag of verzoek sneller en beter worden afgehandeld.

 Ben je als beheerder bekend bij VTM, dan kun je jouw inloggegevens opvragen via de portal.

  • Vervolgens log je in via portal.vtmgroep.nl
    Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer je nog niet als beheerder bekend bent bij VTM dan kun je een mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.

  • Wanneer je bent ingelogd zie je doorverwijzingen in het scherm om verschillende soorten tickets in te dienen. Kies het juiste portfolio waarop jouw vraag betrekking heeft; Werkplek/IT, Telefonie, Internet, M2M of Business Apps.

    Voor Business Apps ga je naar de rechter knop op de Tickets- of Servicemanagementpagina waar voor deze oplossing tickets kunnen worden aangemaakt.

  • Een ticketcategorie kan worden gekozen uit onderstaand afgebeelde drop down menu en een onderwerp en toelichting kunnen worden ingevuld ter verduidelijking van de vraag of het probleem. Tevens kunnen hierbij bestanden worden bijgevoegd.

  • Wanneer van daaruit op “Aanmaken” wordt geklikt, is het ticket aangemaakt en zal het ticket bij VTM binnenkomen en worden behandeld binnen het Business Apps Team.

Alle tickets en verzoeken worden afgehandeld via de VTM Klantportal. Dat is snel, eenvoudig en overzichtelijk. Wanneer je via de VTM Klantportal een ticket indient, ontvang je per mail een update zodra nieuwe informatie aan het ticket is toegevoegd. Op deze manier houden wij jou actief op de hoogte van de voortgang van het ticket.

Vragen

Mocht je vragen hebben over de VTM klantportal of over het indienen van een ticket, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen jou graag! Dat kan via 0174 527 320 of info@vtmgroep.nl.

Terug naar overzicht