Belgeschiedenis in Receptionist+

De Receptionist+ portal heeft verschillende functionaliteiten. Één daarvan is dat je heel eenvoudig jouw belgeschiedenis kunt terugvinden. Dit is echter niet standaard zichtbaar in de tool, Bas Peperkoorn legt uit hoe je dit kunt terugzien.


KPN receptionist+

De receptie software geeft inzicht in het belverkeer binnen uw bedrijf of afdeling. U regelt eenvoudig gesprekken, beheert meerdere wachtrijen tegelijkertijd en u heeft inzicht in de belstatus van collega's.

Het is ook mogelijk om heel eenvoudig jouw belgeschiedenis terug te zien;

  • Inloggen kan via https://receptionistplus.voipit.nl/login/
    Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer inloggen niet lukt kun je contact opnemen met VTM via servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.

    De inloggegevens zijn in eerste instantie verstrekt door KPN. Voor de rapportagetool is een licentie nodig. Dit zit niet standaard in KPN EEN.
  • Wanneer je bent ingelogd klik je rechtsboven in jouw portalscherm op + (Widget toevoegen)
  • Vervolgens selecteer je 'Mijn belgeschiedenis'.
  • Klik op Toevoegen en jouw belgeschiedenis wordt toegevoegd aan jouw startscherm.


Vragen

Mocht je vragen hebben over de Receptionist+, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen jou graag! Dat kan via 0174 527 320 of info@vtmgroep.nl.

 

Terug naar overzicht

Deel dit artikel via:

Volgende

Tip van Bas Peperkoorn KPN Rapportagetool Management Samenvatting thumb klein
KPN Rapportagetool – Management Samenvatting