Wel vol bereik, maar toch geen netwerkverbinding
vrijdag 23 oktober 2020
Sinds de release van iOS 14 (en ook al bij iOS 13 vorig jaar) merken wij dat veel iPhone gebruikers problemen ervaren met hun netwerkverbinding. Er is dan wel vol bereik, maar toch kun je niet gebeld worden of gebruik maken van data.
Herkenbaar?
Het probleem lijkt hem in iOS te zitten. Er wordt hard gewerkt aan mogelijke oplossingen hierover. Tot die tijd is er wel een voorlopige oplossing voor handen om de netwerk instellingen te herstellen. Helaas zul je wel de wifi opnieuw moeten invoeren, maar dat is nog altijd beter dan onbereikbaar zijn.
Dit kan via:
Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel Netwerkinstellingen
Mocht het hiermee niet zijn opgelost dan kun je altijd met ons contact opnemen.
Meer Blog en Nieuws
- De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
- Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
- Tariefswijziging Inmarsat C
- Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
- Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
- Wat is Managed Detection and Response (MDR) en waarom is het belangrijk?
- Tariefswijziging Microsoft NCE per 1 maart 2023