Vaste en mobiele telefonie en ICT geïntegreerd in KPN ÉÉN
dinsdag 19 juli 2016
Communicatiemogelijkheden nemen toe en groeien steeds meer naar elkaar toe. Dat biedt praktische voordelen en zakelijke kansen. Toegang tot de cloud maakt het makkelijk om online te vergaderen, documenten te delen en op afstand samen te werken. KPN ÉÉN optimaliseert bereikbaarheid en samenwerking. Helder en eenvoudig.
Bereikbaarheid, gemengd privé- en zakelijk gebruik van smartphones, tablets en laptops, de ontwikkeling van cloudopslag: als ondernemer krijgt u steeds meer mogelijkheden. Maar u moet ook van steeds meer zaken verstand hebben. VTM en KPN helpen. Met KPN ÉÉN kunnen MKB-bedrijven de verantwoordelijkheid voor hun gehele communicatie- en ICT systemen bij KPN onderbrengen.
KPN ÉÉN is een geïntegreerde oplossing voor vaste en mobiele telefonie en ICT. Uw voordeel: meer inzicht, meer overzicht en meer eenvoud. Met KPN ÉÉN hebben ondernemers:
- één aanspreekpunt
- één contract
- één helpdesk
- één factuur
- één online beheerportal
- gemakkelijk krimpen of uitbreiden, u betaalt per gebruiker.
Ga voor meer informatie over KPN ÉÉN naar:
KPN ÉÉN
totaaloplossing voor uw bedrijfscommunicatie

Meer Blog en Nieuws
- Nieuwe factuur lay-out voor KPN ÉÉN diensten
- De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
- Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
- Tariefswijziging Inmarsat C
- Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
- Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
- Wat is Managed Detection and Response (MDR) en waarom is het belangrijk?