VTM
Honderdland 190
2676 LT
Maasdijk
Tel 0174 527 320
Totaaladvies als basis voor digitalisering en modernisering
dinsdag 20 maart 2018
Sinds 1 jaar is Wehako klant bij VTM. Waar de uitvraag begon met het vervangen van de telefooncentrale leidde de relatie al snel tot een totaaladvies voor vaste en mobiele telefonie van KPN ÉÉN, de glasvezelverbinding, plus inrichting en beheer van werkplekken en de ICT omgeving. De relatie is in korte tijd uitgegroeid tot een gezonde basis voor de gewenste digitalisering en modernisering van Wehako. Een traject waar zowel VTM als Wehako zeer tevreden over zijn.
Lees hier het klantverhaal
Deel dit artikel via:
Meer Blog en Nieuws
- Hoe KPN Health de zorgsector veiliger maakt met IoT en cybersecurity certificering
- Generatieve AI wordt geïntegreerd in Power Apps en AI Builder van Microsoft
- Vijf manieren waarop Microsoft Power Apps jouw bedrijfsprocessen kunnen stroomlijnen
- Boost jouw bedrijfsprestaties
- Wat is de Microsoft Customer Agreement?
- KPN Partner Network Indexatie 2023
- Vergroot jouw efficiëntie met Microsoft Copilot