Unified Communications, wat bedoelt u?
donderdag 10 september 2015
Twee weken geleden heb ik mijn eerste blog gepubliceerd, met succes! Ik heb veel leuke reacties gehad en ga met goede moed verder.
We gaan het weer hebben over KPN ÉÉN. KPN ÉÉN is een geïntegreerde dienst en ook een Unified Communications oplossing. Maar wat is dat nu precies?
Wie zoekt op integratie komt veel verschillende betekenissen tegen van dit begrip. Waar het in onze branche om gaat is dat er zaken samengevoegd worden met als doel dat het beter en/of makkelijker moet worden. Het laten samensmelten van verschillende onderdelen tot één geheel. Concreet betekend dit dat we de vaste en de mobiele telefonie bij elkaar gaan brengen.
De term Unified Communications (UC) gaat nog een stapje verder. Dit is de integratie van verschillende vormen van communicatie. Jaren geleden hadden we een telefoon en soms een fax. Tegenwoordig kun je bedrijven bellen en mailen maar soms gaat de communicatie ook via chat, Whatsapp, SMS, video, Twitter etc. etc.
U wilt geen klanten mislopen omdat zij u niet kunnen bereiken, maar hoe kunt u dat proces nu zo optimaal mogelijk inrichten? Heeft u alles echt wel nodig? Dit zijn allemaal vragen waar wij u graag mee helpen.
Komende weken gaan we in op het product KPN EEN. Dit is een flexibele en schaalbare oplossing die we helemaal kunnen inrichten op basis van uw wensen.
Meer Blog en Nieuws
- De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
- Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
- Tariefswijziging Inmarsat C
- Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
- Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
- Wat is Managed Detection and Response (MDR) en waarom is het belangrijk?
- Tariefswijziging Microsoft NCE per 1 maart 2023