VTM portals

VTM biedt zakelijke oplossingen voor al uw bedrijfscommunicatie. Als klant van VTM heeft u toegang tot verschillende online portals.

MijnVTM klantportal

MijnVTM Klantportal

✓  Producten bestellen
✓  Lopende orders inzien
✓  Gegevens wijzigen

Inloggen MijnVTM

VTM Workspace 365

VTM workspace 365

✓  Complete werkplek
✓  Eenvoudig in beheer
✓  Altijd en overal

Meer informatie

VTM StatusDashboard

VTM StatusDashboard

✓  Gepland onderhoud
✓  Gemelde issues
✓  Actuele storingen

Meer informatie

Hieronder een korte omschrijving van de VTM portals:

VTM klantportal

Naast de portals waar u vanuit KPN ÉÉN gebruik van kunt maken, heeft u als klant van VTM ook de beschikking over uw eigen VTM Klantportal. In deze portal regelt u eenvoudig uw zaken met VTM, zoals producten bestellen, lopende orders en facturen inzien, bedrijfsgegevens wijzigen en contactpersonen toevoegen en/of verwijderen.

Kortom, al uw klantcommunicatie en ticketregistratie met VTM centraal op één plek.

    ✓  Klik hier voor meer informatie over de VTM klantportal
    ✓  Of klik hier om direct naar de VTM klantportal te gaan


VTM Workspace 365

Workspace 365, ook wel aangeduid als Cloud Desktop, Desktop-as-a-service of Online Werkplek, is de werkplek voor de toekomst. VTM biedt met haar Workspace 365 oplossing de standaard werkplek aan die flexibel en schaalbaar is. Zo heeft u altijd en overal toegang tot de data en bestanden en vanaf ieder device.

Klik hier voor meer informatie.


VTM StatusDashboard

Wanneer zich onverhoopt een storing voordoet houden wij onze klanten actief op de hoogte via ons VTM statusdashboard. Naast meldingen over gepland onderhoud houden we klanten op de hoogte van de status van actuele storingen.


Vragen? Wij helpen u graag!

Voor vragen over het gebruik van de portals kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via 0174 527 320 of servicedesk@vtmgroep.nl. Wij helpen u graag bij het gebruik van de portals.