Avant sanare over VTM

Dingen over onszelf roepen zit niet in echt ons DNA. Wel zijn we enorm trots op de klanten waar we voor mogen werken. We delen daarom graag de verhalen van klanten waar we met veel plezier voor werken. Dit keer spraken we oprichter en directeur van Avant sanare (https://avantsanare.nl/) Domien Theuvenet. Al jaar en dag klant en ze bieden als organisatie een waardevolle bijdrage aan de maatschappij. Die betrokkenheid vinden we mooi om te zien!   

“IT en telefonie onder één dak: een verademing”

Avant sanare over VTM

Dingen over onszelf roepen zit niet in echt ons DNA. Wel zijn we enorm trots op de klanten waar we voor mogen werken. We delen daarom graag de verhalen van klanten waar we met veel plezier voor werken.

Dit keer spraken we oprichter en directeur van Avant sanare, Domien Theuvenet. Al jaar en dag klant en ze bieden als organisatie een waardevolle bijdrage aan de maatschappij. Die betrokkenheid vinden wij mooi om te zien!  

In de schijnwerpers: Avant sanare

Avant sanare is gespecialiseerd in het bevorderen van de persoonlijke groei en blijvende gedragsverandering. Zij richten zich op preventie, kansen en effectiviteit.

Dit doen ze voor alle leeftijden en achtergronden. De sociale en maatschappelijke betrokkenheid is groot en ze willen er dan ook zijn voor alle Rotterdammers en daarbuiten.

Bezoek de website van Avant sanare.

Avant Sanara 960x720

"We hebben onze wensen aangegeven en VTM heeft die telkens goed vertaald."

De start: gelijk een schot in de roos

“In 2011 zijn we met VTM in zee gegaan voor mobiele telefonie. Dit was gelijk een schot in de roos. Hanneke was toen onze accountmanager en adviseerde ons over welke telefoon we moesten kiezen. Vanaf daar is het contact echt opgebloeid. Ze dacht mee en checkten regelmatig in.”

“Wat me echt aanspreekt aan de samenwerking is de flexibiliteit. Of we nu een telefooncentrale voor een klooster moesten regelen of vaste en mobiele telefonie moesten integreren? VTM was er altijd voor ons! En ja, het gemak van één bedrijf dat bijna alles voor je regelt is voor ons belangrijk. Dat maakt het leven van een ondernemer echt een stuk simpeler.”

Geen zorgen meer over crashes en storingen

“De groei van mijn bedrijf is enorm geweest. Tegelijkertijd is de complexiteit van het beheer van onze telefoons en laptops alleen maar toegenomen. Zeker omdat niet iedereen meer alleen op kantoor werkt. Intern beheer was daardoor geen optie meer.“

“We hebben daarom de stap gemaakt om naast telefonie ook ICT bij VTM onder te brengen. En eerlijk, het is een verademing. Van het vastlopen en trager worden van consumentenlaptops naar superstabiele zakelijke laptops - het verschil is als dag en nacht. En geen problemen meer met crashes en storingen. VTM heeft dat echt voor ons opgelost.”

De voordelen van het uitbesteden van ICT-ondersteuning

“En weet je wat het beste is in de samenwerking? Ze denken met ons mee. Of het nu gaat om de overstap naar iPhones voor een betere beveiliging, het managen van onze laptops, het gebruik van centraal beheerde wachtwoordmanagers etc. Het zijn allemaal ideeën waar VTM zelf mee komt. En niet onbelangrijk, het werkt gewoon. Ze dragen bij aan een veilige en efficiënte werkomgeving. Dit geeft mij een gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat ik me kan focussen op ondernemen zonder dat ik mij zorgen hoeft te maken over de ICT- en telefoniezaken.”

“Een goede graadmeter voor de waardering voor de service van VTM is het feit dat onze medewerkers ook erg tevreden zijn met de 1e lijns hulp van VTM. Het was misschien even wennen om je vraag extern neer te leggen aan de hand van een ticket, maar het verloopt erg soepel.”

Oprichter en directeur van Avant sanare Domien Theuvenet

We hebben ook moeten leren

“Maar eerlijk is eerlijk, er waren ook wat hobbels. Hier hebben we ook over gesproken. Kritiek geven is ook feedback, toch? Het mooie is dat VTM openstaat voor suggesties en écht iets doet met onze feedback. Dat geeft vertrouwen.”

Een ICT-partner die met ons meegroeit en vooruitdenkt

“Wat ik persoonlijk waardeer, is dat ik elke 6 tot 8 weken contact heb met onze accountmanager Marcel en met de manager NOC VTM; Ferry. Ze zijn geduldig, leggen alles duidelijk uit en ze denken écht met ons mee. En elke paar weken hebben we even persoonlijk contact. Ik vond dit eerst niet zo nodig, maar dit waardeer ik nu enorm. Het is niet alleen zakelijk, maar echt een soort teamgevoel.” 

“Oh, en nog iets leuks: we hebben ook interessante kennissessies gevolgd en ontvangen nieuwsbrieven. Het is een laagdrempelige manier om up-to-date te blijven met de nieuwste technologie trends. En die uitnodigingen voor evenementen? Altijd welkom. “

“Dus al met al heb ik een topervaring met VTM. Ze groeien met ons mee, denken vooruit en maken ons leven gewoon makkelijker. Als je nog niet met ze samenwerkt, zou ik zeggen, geef het een kans.”

Avant sanare

Hoe kunnen wij jou helpen?

We denken ook graag mee met jouw organisatie. Wil je meer weten over wat VTM voor jullie kan betekenen?

Vul dan het formulier hieronder in.

Bellen (0174 52 73 20) of een e-mail sturen (info@vtmgroep.nl) kan natuurlijk ook.

* verplichte velden