Problemen oplossen via externe verbinding


Quick Assist

Quick Assist is een nieuwe app in Windows 11 waarmee je hulp kunt krijgen of bieden via een externe verbinding. We raden aan om Quick Assist te gebruiken om soepeler en gemakkelijker te kunnen werken.

 

Quick Assist openen

Selecteer Start Windows10 > Quick Assist

 

Ondersteuning bieden

 > Selecteer Start Windows10 > Quick Assist
(of selecteer de Startknop Windows10, typ Quick Assist in de zoekbalk en selecteer het vervolgens in de resultaten).

 > Selecteer Iemand anders helpen en stuur de zescijferige code naar de persoon die jou helpt.

 > Wanneer hij of zij deze heeft ingevoerd, selecteer je Volledig beheer of Scherm bekijken.

 > Selecteer Doorgaan en wacht tot de persoon die jou helpt de verbinding toestaat.

 

Ondersteuning krijgen

 > Selecteer Start Windows10 > Quick Assist
(of selecteer de Startknop Windows10, typ Quick Assist in de zoekbalk en selecteer het vervolgens in de resultaten).

 > Voer in het vak Code van de assistent de zescijferige code in die je hebt gekregen en selecteer Scherm delen.

 > Wacht op de persoon die jou helpt en selecteer Toestaan in het venster dat wordt weergegeven.

 

Contact Network Operations Center (NOC)

  - telefonisch via 0174 75 26 90
  - per mail via info@vtmgroep.nl
  - of dien een ticket in


Spoedgeval buiten kantooruren?

Buiten kantooruren kun je voor spoedgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met onze storingsdienst;  085 489 09 73
Je dient hiervoor wel in het bezit te zijn van Service Level Agreement (SLA) met 24/7 support.


StatusDashboard

Via het StatusDashboard houden wij jou op de hoogte van gepland onderhoud en actuele storingen.


Kunnen wij jou ergens mee van dienst zijn?

Je kunt ook contact opnemen met onze Business Servicedesk

  - telefonisch via 0174 52 73 20
  - per mail via servicedesk@vtmgroep.nl