Hulp op Afstand
Met onze ‘Hulp op Afstand’ service lossen wij de meest voorkomende computerproblemen snel voor u op. U dient hiervoor wel in het bezit te zijn van Service Level Agreement (SLA).
Met uw toestemming logt onze ICT-professional op afstand in op uw computer om zo het probleem te verhelpen. U hoeft niet te wachten totdat er iemand langs komt en kunt snel weer verder.
Hulp op afstand downloaden
Via onderstaande button kunt u een programma downloaden op uw PC, waarmee wij de bediening van uw PC overnemen. Download dit programma alleen als u hiertoe een verzoek van één van onze service medewerkers heeft ontvangen.
Na installatie kan de VTM Groep de Hulp op Afstand starten.
Contact Network Operations Center (NOC)
- telefonisch via 0174 75 26 90
- per mail via info@vtmgroep.nl
- of dien een ticket in
Spoedgeval buiten kantooruren?
Buiten kantooruren kunt u voor spoedgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met onze storingsdienst; 085 489 09 73
U dient hiervoor wel in het bezit te zijn van Service Level Agreement (SLA) met 24/7 support.
StatusDashboard
Via het StatusDashboard houden wij u op de hoogte van gepland onderhoud en actuele storingen.
Kunnen wij u ergens mee van dienst zijn?
U kunt ook contact opnemen met onze Business Servicedesk
- telefonisch via 0174 52 73 20
- per mail via servicedesk@vtmgroep.nl