Doorschakelen mobiel voor KPN ÉÉN gebruikers


Activeren

Toets op jouw toestel **21*, direct gevolgd door het nummer waar naar doorgeschakeld moet worden en sluit af met een #. Je krijgt de melding ‘MMI Code gestart’ en je ontvangt een SMS zodra de doorschakeling actief is.


Verwijderen

Om een doorschakeling te verwijderen kun je bellen naar ##21#. Mocht deze optie niet werken dan kun je ook ##002# proberen, dit verwijderd alle doorschakelingen.

Als je wilt weten of er wel of geen doorschakeling op de simkaart staat, bel je naar *#21#.


Andere methoden;

Voor iPhone

  1. Open ‘Instellingen’
  2. Ga naar ‘Telefoon’
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links.
  5. Selecteer ‘Schakel door naar’ & voer het betreffende nummer in.


Voor Android (Samsung)

  1. Open ‘telefoon’ (groene hoorn)
  2. Klik op de 3 stippen rechtsboven
  3. Klik op ‘Instellingen’
  4. Ga naar ‘meer instellingen’ of ‘Aanvullende Services’
  5. Ga naar ‘Oproep doorschakelen’
  6. Kies voor ‘Spraakoproep’
    - Altijd doorschakelen
    - Doorschakelen indien bezet
    - Doorschakelen bij geen antwoord
    - Doorschakelen indien niet bereikbaar

Selecteer de gewenste optie en voer het nummer in.


Wij helpen u graag

Mocht geen van de opties werken of heeft u andere vragen over doorschakelen op uw mobiel, dan kunt u natuurlijk contact opnemen. Wij helpen u graag! Dat kan via 0174 75 26 90.

 

Terug naar overzicht

doorschakelen

Deel via:

KPN Zakelijk Mobiel

Zakelijk mobiel bellen en internetten met een abonnement dat volledig is afgestemd op uw wensen en behoeften.

Bekijk de mogelijkheden van KPN Zakelijk Mobiel