Doorschakelen mobiel voor KPN ÉÉN gebruikers


Activeren

Toets op jouw toestel **21*, direct gevolgd door het nummer waar naar doorgeschakeld moet worden en sluit af met een #. Je krijgt de melding ‘MMI Code gestart’ en je ontvangt een SMS zodra de doorschakeling actief is.


Verwijderen

Om een doorschakeling te verwijderen kun je bellen naar ##21#. Mocht deze optie niet werken dan kun je ook ##002# proberen, dit verwijderd alle doorschakelingen.

Als je wilt weten of er wel of geen doorschakeling op de simkaart staat, bel je naar *#21#.


Andere methoden;

Voor iPhone

  1. Open ‘Instellingen’
  2. Ga naar ‘Telefoon’
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links.
  5. Selecteer ‘Schakel door naar’ & voer het betreffende nummer in.


Voor Android (Samsung)

  1. Open ‘telefoon’ (groene hoorn)
  2. Klik op de 3 stippen rechtsboven
  3. Klik op ‘Instellingen’
  4. Ga naar ‘meer instellingen’ of ‘Aanvullende Services’
  5. Ga naar ‘Oproep doorschakelen’
  6. Kies voor ‘Spraakoproep’
    - Altijd doorschakelen
    - Doorschakelen indien bezet
    - Doorschakelen bij geen antwoord
    - Doorschakelen indien niet bereikbaar

Selecteer de gewenste optie en voer het nummer in.


Wij helpen u graag

Mocht geen van de opties werken of heeft u andere vragen over doorschakelen op uw mobiel, dan kunt u natuurlijk contact opnemen. Wij helpen u graag! Dat kan via 0174 75 26 90.

 

Terug naar overzicht

doorschakelen

Deel via:

KPN Zakelijk Mobiel

Zakelijk mobiel bellen en internetten met een abonnement dat volledig is afgestemd op uw wensen en behoeften.

Bekijk de mogelijkheden van KPN Zakelijk Mobiel

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.