Jij blij, wij blij, iedereen blij. Dat is de kern.
Wij zetten onze klanten centraal. Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit.
Het geheim van een tevreden klant? Communicatie. Ja, alweer. We blijven het zeggen. Goed luisteren en duidelijk communiceren. Dat is het geheim.
En je moet het serieus nemen.
Klanttevredenheid moet geen marketingtrucje zijn waar je achteraf goede sier mee hoopt te maken. Klanttevredenheid gaat ook niet over hoge reviewscores of ronkende klantcases. Dat hebben we allemaal ook, maar daar gaat het niet om.
Nee, waar het om gaat is onze verbeterhartslag. Hoe werkt dat? We halen continu feedback op bij onze klanten met klantonderzoek. Dit is ons voer tot verbetering. We zijn natuurlijk blij met het applaus, maar trekken ons vooral aan wat niet goed gaat. Zodra we een 6 of lager ontvangen, landt die feedback direct bij ons op de muur in de kantine. Deze gaat er pas af, als die is opgelost.
Om te leren van alle feedback verzamelen we die en presenteren we dit elk kwartaal aan het team. Zo weet iedereen precies wat goed gaat en morgen beter kan.
Klantfeitjes
NPS
Hoe ervaren onze klanten de relatie met VTM?
NPS = +38
Projecten
Onze ziel en zaligheid zit erin. Maar hoe ervaart de klant het?
NPS = +53


