Bellen in de Cloud

Met bellen in de Cloud kiest u voor een telefonie-oplossing op maat. U neemt telefonie af per gebruiker, zonder zelf een centrale aan te schaffen. U bespaart direct op uw telefoonkosten en bovendien bent u enorm flexibel. Via uw eigen beheeromgeving bent u volledig ‘in control’ en stemt u uw telefonie omgeving naadloos af op de behoeften van uw organisatie.

Alternatief voor ISDN

Per september 2019 stopt vaste telefonie via ISDN. Geen reden voor paniek, maar wel reden om actie te ondernemen. Bellen via internet (in de Cloud) is een ideaal alternatief voor ISDN.

Telefonie uit de Cloud

Maar hoe werkt dat nu precies, telefonie uit de Cloud? In deze whitepaper leest u alles over;
»  Wat verandert er voor de ICT in uw organisatie
»  Het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van Bellen in de Cloud

 

Download whitepaper

Deel deze pagina op:

Bellen in de Cloud

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap | Info
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg