Bellen in de Cloud


Moderne technologieën zoals de Cloud, 4G en straks 5G internet hebben grote invloed op ondernemend Nederland. Deze nieuwe technologieën brengen nieuwe mogelijkheden met zich mee. Bellen in de Cloud is zo’n technologie.

Telefonie-oplossing op maat

Met bellen in de Cloud kiest u voor een telefonie-oplossing op maat. U neemt telefonie af in de vorm van gebruikersprofielen, in plaats van zelf een centrale aan te schaffen. U rekent af per gebruiker per maand, u bespaart direct op uw telefoonkosten en u profiteert van de nieuwste technologie.

Bovendien bent u enorm flexibel. Gaat u uitbreiden, dan schaalt u uw telefonie één op één op. Wilt u meer of minder functionaliteit, dan past u eenvoudig uw abonnement aan. Via uw eigen online beheeromgeving bent u volledig ‘in control’ en stemt u uw telefonie omgeving op maat af op de behoeften van uw organisatie.

Maar hoe werkt dat nu precies, telefonie uit de Cloud? Wat zijn de voordelen en wat verandert er voor de ICT in uw organisatie? In deze whitepaper leest u alles over de voordelen en mogelijkheden van bellen in de Cloud.

 

Download whitepaper

Deel deze pagina op:

Bellen in de Cloud

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg