VoIP telefooncentrale mkb


Waarom kiezen voor zakelijk telefoneren in de cloud?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Het kan worden gedefinieerd als de telefoongesprekken via een datanetwerk. Afhankelijk van het type gebruikte PBX (Private Branch Exchanges) kunnen medewerkers hun eigen extensies hebben, oproepen plaatsen en berichten verzenden. Het opzetten van een eigen PBX is tijdrovend en kostbaar. Tegenwoordig zijn er echter een aantal bedrijven die telefoonsystemen in de cloud aanbieden, zoals de mkb voip telefooncentale.

Cybersecurity ICTEen telefoon voor iedereen met de voip telefooncentrale van mkb

Hoewel je misschien denkt dat alle telefoons gelijk zijn, kunnen de functies van een VoIP-telefoon worden aangepast aan de taak van elke gebruiker. Dus of je nu afdelingen van verkoop, ondersteuning of marketing hebt, zoek uit wat hun behoeften zijn en zoek een telefoon en een reeks functies die bij hen passen.

Zo heeft verkoop bijvoorbeeld een uitbreidingsmodule nodig om met een groot telefoonboek om te gaan, ondersteuning heeft gespreksopname nodig en bestuurders hebben een VIP-lijn nodig en oproeproutering via een PA of virtuele receptionist.

Jouw kantoor

De grootte en locatie van jouw kantoor bepalen de infrastructuur die nodig is voor jouw nieuwe telefoonsysteem. Sommige beslissingen worden echter beïnvloed door hoe jouw organisatie werkt. Je kunt jezelf bijvoorbeeld volgende vragen stellen:

  • Is het aantal personeelsleden gefixeerd of fluctueert het?
  • Ga je grote hoeveelheden data verzenden of ontvangen terwijl je belt?
  • Heb je een beveiligde of gecodeerde lijn nodig voor gevoelige informatie?
  • Organiseer je conferentiegesprekken?
  • Heb je kantoren in het buitenland?

Bij het plannen van een nieuw telefoonsysteem of het upgraden van een legacy-systeem is het de moeite waard eerst de tijd te nemen om jouw vereisten in kaart te brengen. Zodra je jouw antwoorden hebt op bovenstaande vragen en een lijst met functies die nuttig zouden zijn, heb je een beter idee van jouw vereisten. Deze informatie is van onschatbare waarde wanneer je de provider mkb gaat benaderen voor een mkb telefooncentrale voip.

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie, neem dan zeker contact met ons op. Wij gaan graag met jou in gesprek!

Neem contact met ons op


Bezoekers van deze pagina bekeken ook:

 

Whitepaper Bellen in de Cloud

Met bellen in de Cloud kiest u voor telefonie op maat. In ons whitepaper leest u alles over het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van VoIP en de mogelijkheden voor uw telefooncentrale.

Bekijk whitepaper Bellen in de Cloud

VTM, professionals in

icon ICT

IT

Moderne IT oplossingen waarmee uw organisatie klaar is voor de toekomst.

icon Telecom

TELECOM

First class telefonie, internet en ip-vpn oplossingen.

icon IoT

IoT

Ultra moderne, betrouwbare én veilige Internet of Things oplossingen.

icon Cybersecurity

CYBERSECURITY

24/7 Security operations, security platform en multi-layer defense.

0+

Geweldige klanten

0

NPS klanttevredenheid

0

Dedicated professionals

8.7

Onze 1100+ klanten
waarderen ons met
gemiddeld een:

Lees alle reviews


VTM - professionals in ICT, Telecom, Cybersecurity en Internet of Things