Hulp op afstand

Met onze ‘Hulp op Afstand’ service lossen wij de meest voorkomende computerproblemen snel voor u op. U dient hiervoor wel in het bezit te zijn van Service Level Agreement (SLA).

Met uw toestemming logt onze ICT-professional op afstand in op uw computer om zo het probleem te verhelpen. U hoeft niet te wachten totdat er iemand langs komt en kunt snel weer verder.

Hulp op afstand downloaden

Via onderstaande button kunt u een programma downloaden op uw PC, waarmee wij de bediening van uw PC overnemen. Download dit programma alleen als u hiertoe een verzoek van één van onze service medewerkers heeft ontvangen.

Na installatie kan de VTM Groep de Hulp op Afstand starten.

 

Toegang en support op afstand via het internet met TeamViewer

 

Contact Network Operations Center (NOC)

  - telefonisch via 0174 75 26 90
  - per mail via servicedesk-ict@vtmgroep.nl


Spoedgeval buiten kantooruren?

Buiten kantooruren kunt u voor spoedgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met onze storingsdienst, bereikbaar op 085 489 09 73. U dient hiervoor wel in het bezit te zijn van Service Level Agreement (SLA) met 24/7 support.


Communicatie algemene storing of onderhoud

Via https://portal.vtmgroep.nl wordt u geïnformeerd omtrent gepland onderhoud of algemene storingen.


Kunnen wij u ergens mee van dienst zijn?

U kunt ook contact opnemen met onze Business Servicedesk

  - telefonisch via 0174 52 73 20
  - per mail via servicedesk@vtmgroep.nl

 

 

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap | Info
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg