Altijd bereikbaar, op elk moment. Zó werkt cloud telefonie voor jouw organisatie.
Overal en met ieder apparaat kunnen bellen? Cloud telefonie is het antwoord. Lees hier alles over Cloud telefonie.
Vraag een gemiddelde 16-jarige of hij weleens belt en hij kijkt je aan alsof je 'm vraagt of hij weleens vuur maakt met stokjes. De WhatsApp-generatie groeit gestaag, maar binnen organisaties is bellen (telefonie) nog steeds de meest gebruikte vorm van communicatie. Dat zal ook nog wel even zo blijven, want er gaat niets boven persoonlijk contact. Dat wil je dus goed geregeld hebben. Dan moet de telefonie voor zich spreken. Hiervoor ben je bij ons aan het juiste adres. Lees hier wat het je brengt en hoe we het doen.
Telefonie moet voor zich spreken
Cloud-, Hosted- of VoIP Telefonie. Verschillende namen voor dezelfde oplossing. Namelijk dat jij elke dag, ieder moment en op ieder apparaat bereikbaar bent op je vaste nummer via jouw internetverbinding. Het is inmiddels bijna gemeengoed. Die ontwikkeling zorgt er ook voor dat zo'n beetje iedereen het aanbiedt. Maar wat kies je dan? Wij staan voor kwaliteit en werken daarom samen met sterke partners. In dit geval KPN. De oplossing KPN ÉÉN zorgt ervoor dat je vast, mobiel of internet, los of geïntegreerd, allemaal uit dezelfde beheerde 'wolk' kunt beheren. Uiteraard schaalbaar, flexibel en voorspelbaar in de kosten. Maar bovenal helpt het je met beter klantcontact en meer werkplezier.
Cloud telefonie: de voordelen in het kort
- Optimaal bereikbaar: werk je hybride, thuis of onderweg? Je vaste nummer werkt gewoon op je smartphone, laptop of bureautelefoon.
- Geen telefooncentrale op locatie: in plaats daarvan een telefooncentrale in de Cloud. Automatische updates en beter beveiligd. Waarom niet...?
- Schaalbaar en flexibel: nieuwe collega’s? Seizoensdrukte? Je schaalt eenvoudig op of af. Zo betaal je alleen wat je echt nodig hebt.
- Grip op de kosten: ook niet onbelangrijk. Op- en afschalen is zo gebeurd. Daardoor betaal je alleen voor wat je nodig hebt.
Cloud telefonie óf bellen via Teams?
Is bovenstaande de enige optie voor Cloud telefonie die we aanbieden? Zeker niet. We bieden ook Bellen via Teams. Door goed te luisteren wat je wilt, adviseren we wat het beste past. Wat je ook kiest, je bent bij ons in ieder geval verzekerd van kwaliteit.
Waarom kiezen voor VTM + KPN ÉÉN?
Ons telefonieteam is er niet alleen voor advies, maar juist ook voor maximale support op jouw omgeving. Of het nu gaat om wijzigingen of storingen? Ze staan voor je klaar. Bij storingen zelfs 24/7. Want als de telefonie een keer niet voor zich spreekt, doet onze service dat wel. Dit alles voor een vaste prijs per maand.

