KPN ÉÉN: De alles in één kunner

Efficiënt samenwerken? KPN ÉÉN maakt het mogelijk met één geïntegreerde oplossing.

KPN ÉÉN

Modern werken bestaat niet meer alleen uit altijd en overal kunnen werken. Dit moet namelijk ook efficiënt gebeuren. KPN helpt jou hierbij. Hoe? Door met KPN ÉÉN verschillende Telecom- en IT-diensten te combineren en deze af te stemmen op jouw organisatie. Als 1 van de strategische partners in Nederland kunnen wij jou adviseren op het gebied van Telecom- en IT-oplossingen, maar wij kunnen ook de installatie en het beheer uit handen nemen. Wel zo handig!

Waar bestaat KPN ÉÉN uit?

KPN ÉÉN bestaat uit verschillende producten en diensten die onderverdeeld kunnen worden in de volgende categorieën: (Mobiele) telefonie, Internet & TV en Digitalisering. 

Telefonie

  • Mobiel: stel een abonnement samen op basis van belminuten, sms'jes en data naar jouw behoeften. 
  • Vaste telefonie: maak gebruik van vaste telefonie, zodat mensen jouw organisatie kunnen bereiken.
  • Vast op mobiel bellen: met een vast nummer op mobiel integratie wordt het vaste nummer van jouw organisatie gekoppeld aan je mobiele toestel. Door de koppeling met de telefooncentrale krijgt het mobiele toestel dezelfde functionaliteiten als een vast toestel. 
  • Bellen via Teams: Met Bellen via Teams kun je bellen via Microsoft Teams. Dankzij een slimme koppeling met de software gebruik je jouw vaste of mobiele telefoonnummer in de Teams-omgeving. 
  • Callcenter optimalisatie: Optimaliseer je callcenter met KPN ÉÉN en heb inzicht in je prestaties met het KPN ÉÉN Wallboard.

Digitalisering

  • Security: met KPN ÉÉN Internet ben je standaard extra beveiligd, maar je kunt ook kiezen voor extra veilig internet. 
  • Werkplek: werk waar en wanneer je wilt met de KPN ÉÉN Werkplek voor bedrijven. Dit doe je met Microsoft 365. Zo kun je onder andere e-mailen via Outlook en Bellen via Teams. Vanzelfsprekend pakken wij installatie beheer op.

Internet & TV

  • Internetverbinding: KPN ÉÉN biedt een betrouwbare en snelle internetverbinding tot wel 4 Gbit/s, geschikt voor zakelijk gebruik. Kiezen voor glasvezel zodat je kan profiteren van hogere snelheden en stabiliteit? Ook dit is mogelijk! Check hier of er glasvezel ligt in jouw regio. 
  • 4G Back-up: in het geval dat je primaire internetverbinding uitvalt wil je dat er automatisch overgeschakeld wordt naar de back-up verbinding. Zo kunnen jouw medewerkers altijd blijven werken, ook bij netwerkproblemen. 
  • Pinverbinding: speciaal voor retailers biedt KPN ÉÉN een veilige en stabiele pinverbinding, zodat betalingen altijd soepel verlopen zonder onderbrekingen. 
  • TV: of je nou informatie wil overbrengen bij collega's met een narrowcasting of gezamenlijk TV wil kijken in de pauze: jij bepaalt wat er op televisie is met KPN ÉÉN!
  • Extra Veilig Mobiel: met Extra Veilig Mobiel van KPN zijn al je verbonden apparaten extra beschermd tegen malware en virussen. 

KPN ÉÉN beweegt met je mee

KPN ÉÉN biedt tal van voordelen voor jouw organisatie dankzij zijn flexibiliteit. De diensten worden namelijk afgestemd op de behoeften van jouw organisatie, waardoor het mogelijk is om maandelijks op- en af te schalen. Bovendien, wanneer je drie of meer diensten afneemt, kun je profiteren van de ''verdubbelaar''. Dit betekent dat je dubbele data krijgt voor je mobiele abonnement. Ook werkt KPN ÉÉN met data pools. Dit betekent dat je data kunt delen met jouw collega's. Dit verkleint de kans dat je buiten je bundel komt. Wel zo fijn!

KPN ÉÉN Integraties

  • Red Cactus CRM-integratie: KPN ÉÉN kan worden geïntegreerd met diverse CRM-systemen zoals Salesforce en Microsoft Dynamics. Dit stelt medewerkers in staat om direct vanuit hun CRM-systeem te bellen en gebeld te worden en om klantinformatie tijdens gesprekken in te zien. 
  • Receptiebedienpost: met de receptie bedienpost integratie kun je inkomende oproepen eenvoudig doorschakelen naar de juiste persoon. Als er meerdere oproepen tegelijk binnenkomen, worden ze netjes in de wachtrij geplaatst. 
  • Cloud services: KPN ÉÉN integreert naadloos met diverse cloud services, waardoor je je vaste en mobiele telefonie, e-mail, chat, video en internet op één platform kan beheren. 

Ook interessant

Optimaliseer je callcenter met het KPN ÉÉN Wallboard!

Stel je voor: een dashboard dat je in realtime vertelt wat er precies gebeurt in jouw callcenter. Met het KPN ÉÉN Wallboard kun je in één oogopslag zien hoe jouw callcenter presteert. Deze onmisbare tool helpt je om snel en efficiënt in te spelen op de behoeften van jouw klanten. 

Toon meer

Red Cactus: koppel je CRM-systeem aan jouw KPN ÉÉN telefonie omgeving!

Stel je voor: je telefoon gaat en nog voordat de klant iets zegt, weet jij al precies wie er belt. Met de CRM-integratie van Red Cactus en KPN ÉÉN heb je direct toegang tot de bestelgeschiedenis en notities. Lees verder om de belangrijkste voordelen en functionaliteiten van deze Red Cactus integratie te ontdekken!

Toon meer

Bellen via teams integraties

Efficiënter werken én beter klantcontact? Met bellen via Teams bundel je alle communicatie op één plek. Dankzij slimme Teams telefonie integraties help je klanten sneller, werk je efficiënter en verbeter je de samenwerking binnen je team. In deze blog ontdek je hoe deze Teams telefonie integraties jouw telefonie omgeving naar een hoger niveau tillen.

Toon meer

Wil je meer weten over KPN ÉÉN tijdens een goed gesprek met een kop koffie?