Portalinformatie KPN EEN

KPN EEN is de zakelijke oplossing voor al uw bedrijfscommunicatie. Combineer de telecom & ICT diensten die uw bedrijf nodig heeft in één toekomstvaste oplossing.

Met KPN EEN heeft u toegang tot uw eigen online portals voor meer inzicht in kosten en verbruik.

Ontwerp zonder titel 4

OneBase Portal

✓  Telefooncentrale instellen
✓  Belgroepen beheren
✓  (Voicemail) doorschakelen
✓  Facturen downloaden
✓  Factuur details inzien
✓  Real time inzicht mobiel verbruik

Inloggen OneBase Portal

MijnKPN rapportagetool

Rapportageportal

✓  Wallboards inrichten
✓  Management samenvatting
✓  Bezetting

Inloggen KPN Rapportageportal

KPN receptionist

Receptionist +

✓  Receptie software
✓  Gesprekken managen
✓  Inzicht in belstatus

Inloggen KPN Receptionist +


Hieronder lichten we de verschillende portals verder toe


OneBase Portal

Voor de OneBase Portal ontvangt u een separate mail met uw inloggegevens. U kunt in deze portal het verbruik van uw mobiele KPN EEN profielen beheren, verbruik waarschuwingen instellen en diverse telefooncentrale functionaliteiten inrichten.

Klik hier om naar de OneBase Portal te gaan.


KPN rapportageportal

De rapportageportal biedt overzichtelijke toegang tot managementinformatie voor uw organisatie. U kunt zelf wallboards inrichten, inzien hoe de bezetting van uw callcenter en/of huntgroepen is en wat voor uw organisatie de piek en daluren zijn qua inkomende gesprekken. Zo kunt u uw telefonie efficiënt afstemmen op de behoeften van uw organisatie.

Klik hier om naar de rapportageportal te gaan.


KPN receptionist +

De receptie software geeft inzicht in het belverkeer binnen uw bedrijf of afdeling. U regelt eenvoudig gesprekken, beheert meerdere wachtrijen tegelijkertijd en u heeft inzicht in de belstatus van collega's. Verder is het mogelijk om een e-mail te versturen bij een gemiste oproep, extra externe nummers kunnen makkelijk toegevoegd worden en op termijn is een koppeling met CRM mogelijk. Binnen één bedrijf kunnen meerdere recepties ingesteld worden.

Klik hier om naar de receptionist + te gaan.

 

VTM klantportal

Naast de KPN portals, heeft u als klant van VTM ook de beschikking over uw eigen VTM Klantportal. In deze portal regelt u eenvoudig uw zaken met VTM, zoals producten bestellen, lopende orders en facturen inzien en bedrijfsgegevens wijzigen.

Al uw klantcommunicatie en ticketregistratie centraal op één plek.

✓  Klik hier voor meer informatie over de VTM klantportal
✓  Of klik hier om direct naar de VTM klantportal te gaan

Inloggen VTM Klantportal

MijnVTM klantportal


Vragen? Wij helpen u graag!

Voor vragen over het gebruik van de portals kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via 0174 527 320 of servicedesk@vtmgroep.nl. Wij helpen u graag bij het gebruik van de portals.