Commercieel Medewerker – Business Servicedesk (V2)

VTM Groep is een toonaangevend leverancier van Telecommunicatie- en ICT-oplossingen in Nederland. Met onze hoogwaardige, kwalitatieve oplossingen stellen wij onze klanten in staat het meeste uit de techniek van vandaag te halen.

Door groei van de organisatie zijn wij op zoek naar een

Commercieel Medewerker – Business Servicedesk (V2)


De eerste werkdagen binnen VTM Groep vergeet je niet snel. Al is het alleen maar om de betrokkenheid die je ervaart en de enorme expertise binnen en tussen de verschillende disciplines.

De dynamiek van de Telecom en ICT markt dwingt ons en jou iedere dag beter te worden. Met altijd de klant als centraal uitgangspunt! Daarom zoeken we mensen die hun vakkennis vertalen naar concrete oplossingen, diensten en producten die onze klant verder helpen.


Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker werk je samen in een klantteam en indien nodig in samenwerking met andere klantteams. De BSD is de centrale plek binnen VTM voor commerciële activiteiten. Je bent in veel gevallen dan ook het eerste aanspreekpunt voor de klant.


Taken en verantwoordelijkheden

  • Aanvragen, verwerken en beheer van mobiele abonnementen in VTM systemen en bij providers;
  • Aanvragen, verwerken en wijzigen van diverse verbindingen in VTM systemen en bij leveranciers;
  • Projectbegeleiding en planning van VoIP trajecten en (op)levertrajecten van verbindingen;
  • Opstellen en verwerken van offertes en overeenkomsten met bijbehorende documenten;
  • Verwerking en uitvoering van orders en tickets met servicegerichte en commerciële grondslag;
  • Administratieve ondersteunende functie van accountmanagers en consultants;
  • Opstellen van kostenvergelijken en analyses van huidige kosten van klanten;
  • Actualiseren en bijhouden van klantgegevens in het CRM systeem;
  • Contacten onderhouden met klanten en telefonisch support leveren bij commerciële vragen.


Kwaliteit

Je werkt volgens de interne procedures en werkinstructies. Kwaliteitsproblemen en verbeterkansen binnen het beschreven takenpakket neem je op met de leidinggevende. Uiteraard staan wij altijd open voor dergeijke initiatieven voor verbetervoorstellen en preventieve of corrigerende maatregelen. Dit gaat altijd in overleg met leidinggevende.


Bevoegdheden

In overleg met de directie ben je bevoegd tot het nemen van beslissingen binnen het kader van de beschreven taken. In spoed- en noodgevallen kan de werkgever jou ook andere werkzaamheden opdragen.


Functie-eisen

  • Opleiding op minimaal MBO 4 niveau;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Organisatorisch sterk, kan goed overzicht houden en stressbestendig;
  • Kennis van VoIP, ICT en/of commerciële ervaring;
  • Kennis van AFAS heeft een pré;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Flexibel en bereid om te investeren in de eigen toekomst en het bedrijf;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.


Overig

Je bent teamlid van het team BSD en je neemt plaats in ons kantoor te Maasdijk. Je bent verplicht om indien werkgever dat nodig acht een bedrijfsspecifieke opleiding te volgen.


Kerncompetenties

Probleemoplossend vermogen, flexibel, stressbestendig, commercieel inzicht en klantgericht.


Ons aanbod

  • Een afwisselende functie bij een professionele organisatie;
  • Een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • De vrijheid om jouzelf verder te ontwikkelen;
  • Aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.


Reageren

Spreekt het voorgaande jou aan? Dan zijn wij op zoek naar jou! Beschik je over de juiste instelling en hiervoor genoemde functie-eisen en competenties, reageer dan snel.

Heb je een vraag over deze vacature?
Joeri Schnetz  -  0174 52 73 20  -  info@vtmgroep.nl  t.a.v Joeri Schnetz

Wil je solliciteren? Stuur dan jouw CV en motivatie naar:
Joeri Schnetz  -  info@vtmgroep.nl  t.a.v Joeri Schnetz


Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande vacature wordt niet op prijs gesteld.