Het gewone, ongewoon goed doen

Onze kernwaarden


Service, kwaliteit en betrouwbaarheid zijn onze drie kernwaarden. Alle medewerkers binnen de VTM Groep hanteren die begrippen als uitgangspunt voor hun handelen.

Service

Service is de pijler van onze organisatie. Wij denken mee met de klant en gaan tot het uiterste om de klant optimaal van dienst te zijn. Wij zijn bereikbaar, eerlijk, open en duidelijk. Door regelmatig met onze relaties om tafel te gaan creëren we een persoonlijke band. Hierdoor zijn wij nog beter in staat de behoeften van klanten en partners om te zetten naar oplossingen.

Kwaliteit

We hebben de ambitie om te groeien. Om dat te verwezenlijken moeten we in deze competitieve markt de beste zijn. Dit wil onder meer zeggen dat we het gewone, ongewoon goed doen en ervoor zorgen dat onze oplossingen werken. Dat zorgt weer voor tevreden klanten die vertrouwen hebben in onze onderneming. Zo zijn zij niet alleen klant, maar vooral ambassadeur.

Betrouwbaar

VTM Groep is een betrouwbare partner met optimale service. Wij voeren heldere communicatie, maken duidelijke afspraken en komen deze na. De relatie met onze klanten is gebaseerd op vertrouwen door het onderhouden van een hechte en open relatie. Door het aangaan van een partnerschap ontstaat er een gemeenschappelijk voordeel voor beide partijen.

 

"De beste zijn in een concurrerende markt doe je door het gewone, ongewoon goed te doen.”

 

Meer informatie over onze organisatie? Bekijk ook:

0+

Geweldige klanten

0

CES klanttevredenheid

0

NPS klanttevredenheid

0

Dedicated professionals