Welkome uitbreiding VTM ServiceDesk

Per maandag 3 december versterken Vivian de Bloois en Jennifer Buurmans de VTM Business Servicedesk. Met de aanstelling van Vivian en Jennifer is VTM weer 2 toppers rijker. En dat is hard nodig om de service te kunnen blijven verlenen die klanten van ons gewend zijn.

De VTM Business Servicedesk werkt vanuit een centrale plek binnen de organisatie en handelt binnenkomende incidenten af en helpt de klant met vragen. Belangrijkste doelen; klantvragen nog beter bedienen en voor elke klant één vast aanspreekpunt.

Eén aanspreekpunt voor de klant

De servicedesk is gekoppeld aan onze accountmanagers. Daardoor ontstaan specifieke klantteams. Na een gedegen inwerkperiode zullen ook Vivian en Jennifer gekoppeld worden aan een accountmanager en elk hun eigen klantteam vormen. Daarmee heeft de klant één vast aanspreekpunt voor vragen en ondersteuning.

Zowel Vivian als Jennifer zijn welkome aanwinsten. Na hun inwerkperiode draait ons servicedesk team straks weer op volle sterkte. Dat is hard nodig gezien de groei van VTM en de vele ontwikkelingen in de markt voor ICT en Telecom.

 Links Jennifer Buurmans, rechts Vivian de Bloois

Links op de foto Jennifer Buurmans, rechts Vivian de Bloois

 

Bezoekers van deze pagina bekeken ook:

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.