Nieuwe aanwinsten VTM ServiceDesk

Per maandag 4 november versterken Joëlle Kester en Dave Scholtes de VTM Business Servicedesk. Met de aanstelling van Joëlle en Dave is de Business Servicedesk weer compleet, zodat we de service kunnen blijven verlenen die klanten van ons gewend zijn.

De VTM Business Servicedesk coördineert lopende oplevertrajecten en helpt de klant met vragen. Na hun inwerkperiode worden Dave en Joëlle toegevoegd aan specifieke klantteams en draait ons servicedesk team op volle sterkte!


Joëlle Kester – trainee Business Servicedesk

Joëlle heeft al een aantal jaar ervaring als commercieel medewerker binnendienst. Om de ICT en Telecom sector goed te leren kennen volgt Joëlle intern het traineeship. “Toen ik de vacature zag was ik direct enthousiast! ICT en Telecom vind ik erg interessant en het feit dat ik word opgeleid met een traineeship vind ik helemaal geweldig,” aldus Joëlle die er veel zin in heeft.

Wat is/was je eerste indruk bij VTM?
“Toen ik bij VTM binnen stapte had ik gelijk een fijn gevoel en had ik meteen door dat alle mensen hier als één eenheid werken. Iedereen helpt elkaar. Ik vind dat heel fijn en het maakt je als bedrijf super sterk!”

Hoe zie jij de markt voor ICT en telecom?
“De ICT en Telecom sector is erg aan het groeien en er is steeds meer mogelijk met de techniek van nu. Ik vind dit super interessant en ik hoop bij VTM hierin mijn steentje bij te dragen. Verder hoop ik mijzelf te ontwikkelen in alles wat ik hier ga leren!”


Dave Scholtes – medewerker Business Servicedesk

Dave heeft een uitgebreide achtergrond in de financiële sector (Rabobank en ING). Dave heeft ruime ervaring op gebied van relatiebeheer en commerciële administratie. In een intensief trainingstraject zal Dave klaargestoomd worden binnen ons Telecom en ICT portfolio.

“Al van jongs af aan ben ik aangetrokken tot de dynamische wereld van ICT en Telecom. Ik wil mij graag verder ontwikkelen in deze wereld en heb daarom de switch gemaakt om bij VTM aan de slag te gaan,” aldus Dave.

Wat is/was je eerste indruk bij VTM?
“Wat een gedreven club mensen werken hier bij VTM. En wat een betrokkenheid naar elkaar en naar de klant. Er is veel expertise aanwezig binnen VTM op verschillende terreinen.”

“Voor mij zelf ligt mijn kracht in het onderhouden van de klantrelatie en het ontzorgen van de klant. De Business Servicedesk is daarom voor mij de perfecte afdeling om mee te helpen aan de excellente dienstverlening waar VTM voor staat.”

Hoe zie jij de markt voor ICT en telecom?
“ICT en Telecom, de ruggengraat van elke organisatie, worden steeds belangrijker binnen elke sector. Een dynamische wereld, die nooit gaat vervelen.”



Dave Scholtes en Joëlle Kester - VTM Business ServiceDesk

Links op de foto Dave Scholtes, in het midden Joëlle Kester, rechts Joeri Schnetz, operationeel directeur VTM


Bezoekers van deze pagina bekeken ook:

Volgende

Pepijn Zuijdgeest IT Engineer VTM Network Operations Center LI
Pepijn Zuidgeest nieuwe IT Engineer VTM