Helder en persoonlijk. Zo doen wij dat.

“Een teleurstelling is vaker het resultaat van de verwachting, dan van de prestatie”. Daarom zijn wij graag duidelijk in wat je van ons mag verwachten. Kort samengevat: hoge latten, lage drempels.

werkwijze

Heldere verwachtingen, heldere communicatie. Dat is onze aanpak. Nog korter? Hoge latten, lage drempels.
Liever een stappenplan? Geen punt.

Stap 1. Van A naar VTM

Een mooie samenwerking begint voor ons met een duidelijke routekaart. En die volgen we nauwkeurig. In tegenstelling tot de NS komen wij onze afspraken na en zijn we altijd op tijd. Dat spreekt voor zich.

aanpak
Aandacht

Stap 2. Aandacht

Aandacht maakt alles mooier, daarom willen je bedrijf echt leren kennen. Zo weten we exact wat belangrijk is voor jullie organisatie. Met die kennis laten we de IT echt voor je spreken. Daar wordt het niet alleen beter van, maar ook leuker. Voor alle partijen.

Ga naar klantpraat

Stap 3. Projecten die staan als een huis

Voor de handtekening hebben we vaak al veel gepraat, maar het project zelf is hetgeen waar nog lang over gesproken wordt. In deze fase zorg jouw projectmanager dat alles helder is en op rolletjes verloopt. Bekijk onze projectaanpak.

Bekijk alle klantverhalen

Contact VTM

Stap 4. 24/7 support. Spreekt voor zich

Tot slot hebben we ook onze onvolprezen Servicedesk. Staat voor je klaar bij wijzigingen, storingen en relatieproblemen. Niet alleen tussen 8.00 en 17.00, maar 24/7. En geen extra kosten, want inbegrepen in de SLA. Want als de IT een keer niet voor zich spreekt, doet onze service dat wel.

Ga naar Contact & Support

Stap 5. Nooit te oud om te leren.

Spiksplinternieuwe IT-oplossing? Daar wil je goed gebruik van maken, toch? Daarom vinden wij adoptie belangrijk. Zo heb jij niet alleen een moderne werkplek, maar werk je ook echt modern.

Ga naar Leren