VTM Servicedesk 2.0

Kunnen wij u ergens mee van dienst zijn?

Eerder deze maand hebben we binnen de VTM Groep onze Servicedesk opnieuw ingericht. Inclusief verhuizing naar een centrale plek binnen de organisatie. VTM Servicedesk 2.0 is daarmee een feit. Belangrijkste doelen; klantvragen nog beter bedienen en voor elke klant één vast aanspreekpunt.

De Servicedesk is het centrale contact tussen de gebruiker en leverancier. Ze handelen binnenkomende incidenten af en helpen de klant met vragen. Eerder was per productgroep een servicedesk. Door de Servicedesk 2.0 zijn deze samengevoegd. Eén servicedesk met kennis van gevoerde en geleverde systemen. Hiermee komt de kwaliteit van onze dienstverlening nog hoger te liggen.

Eén aanspreekpunt voor de klant

Het team is uitgebreid en opnieuw ingericht. Door de servicedesk nadrukkelijk te koppelen aan de accountmanagers, ontstaan specifieke klantteams. Daarmee kunnen we gerichter en sneller vragen afhandelen. De klant heeft zo één vast aanspreekpunt voor vragen en ondersteuning.

 

Sneller en gericht

Wij zien juiste communicatie met de klant als de basis van een tevreden klant. Wanneer kan de klant een antwoord van ons verwachten, kan de klant de voortgang van het proces volgen en is de vraag uiteindelijk naar tevredenheid beantwoord. Continu monitoren we het soort klantvragen en de processen van afhandeling. Dit stelt ons in de gelegenheid om ook kritisch naar onszelf te kijken en ons steeds weer te blijven verbeteren.

Na oplevering van uw product/dienst en afronding van het project, houdt de ondersteuning vanuit VTM uiteraard niet op. Met VTM Servicedesk 2.0 ligt onze dienstverlening vanaf nu nog hoger en zorgen wij voor een goede en snelle afhandeling van alle vragen en incidenten.

Zie voor meer informatie: https://www.vtmgroep.nl/klantenservice/klantenservice

 

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg