Managed Servicedesk

U kunt ervoor kiezen om het gehele beheer van uw mobiele apparaten uit te besteden aan VTM. Op basis van de Managed Servicedesk oplossing VTM biedt VTM u daarnaast een uitgebreid pakket aan aanvullende diensten, zoals een eerstelijns servicedesk voor al uw eindgebruikersvragen, incident management, asset- en configuratiemanagement en hardware support in geval van defecten, verlies of diefstal.

De voordelen van Managed Servicedesk:

Met de Managed Servicedesk van VTM kiest u voor de zekerheid en het gemak van optimaal beheer van alle mobiele telefoons binnen uw organisatie. Wij beschikken over specialistische kennis en ruime ervaring. Ook de bijkomende administratieve zorgen rondom zakelijke abonnementen en nieuwe, verloren en gestolen telefoons kunt u met een gerust hart aan ons overlaten.

  • Geheel of gedeeltelijk overbodig maken van eigen "in house" servicedesk
  • Volledige ontzorging omtrent smartphones en tablets
  • Professionele ondersteuning richting eindgebruikers
  • Gegevens van mobiele nummers, gebruikers en van het toestel worden vastgelegd en geactualiseerd
  • Beheertaken uitvoeren, zoals toestellen installeren, configureren, herinstalleren, toestel-, mail-, APN-, VPN-, en WiFi-settings beheren, back-up & (re)storage, volledige of gedeeltelijke remote wipes, app distributie, content management en security.
  • Incidenteel, tijdelijk of structureel inzetbaar
  • Rapportages & SLA

Heeft u vragen of wilt u informatie?

Onze specialisten nemen vrijblijvend contact met u op om de mogelijkheden met u te bespreken.

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg