Ahoy Rotterdam over VTM
Waar iedereen bij Ahoy denkt aan events, denken wij aan de jarenlange nauwe samenwerking op IT-vlak. Tijdens een kort gesprek vertelde Remco Mouthaan, ICT Manager van Ahoy Rotterdam ons meer over de meerwaarde die zij ervaren van onze uitgebreide IT-service. Benieuwd? Bekijk de korte video of lees hieronder snel verder!
Klant
Diensten
VTM is voor ons een one-stop-shop
Ahoy Rotterdam is een bruisende werkplek waar ze dagelijks hard werken om het volgende evenement voor de jaarlijks 2.300.000 bezoekers nog unieker te maken. Om dit te kunnen realiseren hebben ze een allround IT-partner nodig en dat is wat wij zijn.
"Binnen de evenementen branche is IT cruciaal. 24/7 leunen onze collega's en klanten op werkende IT om de events te laten slagen. Met 130 laptops, 75 pc's en 25 servers hebben wij bij Ahoy een uitgebreid IT-pakket. VTM ontzorgt ons door een one-stop-shop te zijn. Zij faciliteren ons werkplek- en serverbeheer tot aan het leveren van alle hardware. Dankzij VTM werken wij in de Cloud en zijn wij verzekerd van de juiste backups en kan de show altijd doorgaan.''
"Waar VTM zich pas echt in onderscheid is het feit dat zij altijd een stap verder gaan. Met hun directe communicatie, snelle schakelen en strategisch meedenken zijn zij een ware IT-partner. Zelfs wanneer alle systemen operationeel zijn, houdt VTM de communicatielijnen warm. XLA in zijn puurste vorm.
"Door de kennissessies die VTM over de nieuwste IT-oplossingen organiseert, weet ik zeker dat ik altijd up-to-date ben, wat zeg ik? Ik ben zo altijd één stap voor op het gebied van toekomstige IT-uitdagingen en passende oplossingen. Dit geeft mij energie en vertrouwen.''
''Op dit moment zijn we samen met VTM aan het kijken hoe we diverse IoT-oplossingen kunnen implementeren. Dit is een nieuwe stap in de professionalisering van ons IT-systeem wat direct een positief effect zal hebben op de event beleving van de klantbeleving op de events. Kortom, super tof en fijn dat VTM ons hiermee verder brengt.''
