Klanttevredenheid is de basispijler voor succes


Eén van de basispijlers bij de VTM Groep is klanttevredenheid. Samen met service, betrouwbaarheid en kwaliteit wat ons betreft hét fundament van ons succes. Regelmatig worden bij onze kanten metingen verricht omtrent de klanttevredenheid. De resultaten spreken voor zich en daar zijn we erg trots op!

Klanttevredenheid basispijler voor succes

NPS van +34,62 over heel 2016

De VTM Groep scoort over heel 2016 een Net Promotor Score (NPS) van +34,62. Ruim boven het gemiddelde van de KPN Business Partner Organisatie.

Een score waar wij erg trots op zijn en waar we met het hele team dagelijks hard voor werken. Want het belangrijk vinden is één, maar het bereiken van een hoge klanttevredenheid is twee.

Wat is de Net Promotor Score?

Dit is een meetinstrument waarmee klanttevredenheid gemeten wordt aan de hand van de ultieme vraag: Zou u ons bedrijf aanbevelen bij vrienden en relaties? Aangegeven op een schaal van 0 t/m 10.

    »  promotors = respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben
    »  passief tevredenen = respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben
    »  criticasters = respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben

De NPS wordt uitgedrukt als een absoluut getal, berekend als het verschil tussen het percentage promotors en criticasters. Wanneer je bijvoorbeeld 32% promotors hebt, 47% passief tevredenen en 21% criticasters, dan bedraagt de NPS +11 (32-21). Ons uitgangspunt is daarom altijd de 9+ klantbeleving. Scores daaronder worden in de berekening buiten beschouwing gelaten.

Blijven verbeteren

Wij zijn van mening dat een hoge klanttevredenheid bijdraagt aan het succes van ons bedrijf. En ondanks onze hoge score over 2016 is er altijd ruimte om te blijven verbeteren. Iets waar we dagelijks met enorm veel enthousiasme en energie aan werken.


Eerdere bezoekers bekeken ook:

 

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg