Wat is Hosted Telefonie?

Goede bereikbaarheid en optimale samenwerking zijn essentieel bij modern zakendoen. Onder de huidige marktomstandigheden en met het ‘nieuwe werken’ is de behoefte aan een flexibele telefonie-oplossing groot. Een oplossing die het mogelijk maakt om slagvaardig in te spelen op veranderingen binnen en buiten de organisatie.

Hosted Telefonie is de communicatie oplossing voor de toekomst, op basis van IP, waar vaste en mobiele telefonie volledig zijn geïntegreerd. Hosted Telefonie biedt die flexibiliteit en de zekerheid dat u alleen betaalt voor wat u nodig hebt.

In de Cloud

Met Hosted Telefonie communiceert u via de cloud. U kunt gebruik maken van ieder toestel en ook uw tablet en computer zijn een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale. Uw klanten zien nog maar één nummer als u hen belt.

In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt en zowel uw functies als het aantal gebruikers kunt u op elk moment naar eigen wens en behoefte inrichten en aanpassen.

Gehoste PBX of SIP-Trunk

U kiest zelf of u gebruik wilt maken van een volledig in de Cloud gehoste PBX (Hosted Telefonie) of uw bestaande lokale PBX wilt ontsluiten via een SIP Trunk. In beide gevallen heeft u een vast bedrag per maand voor de dienstverlening zonder investeringen in hardware.

Direct uitbreiden of inkrimpen

Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. U heeft dus nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt.

Geen financiële verrassingen

Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten.

U wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn uw kosten transparant en wordt u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.

Nooit meer een gesprek missen

Omdat u met Hosted Telefonie ieder toestel kunt gebruiken, ontstaan nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. Zo mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek. U bent overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de cloud is altijd online.

Met uw smartphone bedient u eenvoudig uw telefonieinstellingen op afstand en bepaalt u uw bereikbaarheid. Daarnaast kunt u overal op elk toestel eenvoudig gesprekken doorverbinden, verplaatsen en opnemen. Dit kan met elke smartphone. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device.

Efficiënter communiceren

Hosted Telefonie maakt communiceren efficiënter en tijdbesparend door de integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld CRM- en ERP-pakketten. Hiermee heeft u direct de gegevens van uw klant bij de hand wanneer deze u belt. Daarnaast ziet u in één oogopslag op élk (mobiel) toestel of uw collega’s bereikbaar zijn en kunt u bellen met één nummer vanaf elk apparaat. Een nummer opzoeken en daarna intoetsen is voorgoed verleden tijd!

Eenvoud en zekerheid

In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de cloud nooit verouderen. U bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform continu up-to-date wordt gehouden. Daarnaast is een communicatieoplossing uit de cloud via uw iPad of webbrowser eenvoudig te beheren.* *optioneel

Voor iedere ondernemer

Of u nu twee medewerkers heeft of vijfhonderd, 1 of meerdere vestigingen: u wilt optimaal bereikbaar zijn voor uw klanten, flexibel kunnen op- en afschalen, één voorspelbare factuur ontvangen en geen gesprekken missen. Met Hosted Telefonie kiest u voor een betrouwbare nieuwe toekomstvaste totaalcommunicatieoplossing.

 

Terug naar overzicht

Wat is Hosted Telefonie

Deel dit artikel via:

Bellen in de Cloud

Met bellen in de Cloud kiest u voor telefonie op maat. Lees alles over het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van bellen in de Cloud in onze whitepaper.

Bekijk whitepaper

Volgende

VoIP
De voordelen van zakelijk VoIP