Wat is een Sharepoint Documenten Bibliotheek?

De documenten bibliotheek is een veilige plek waar u uw bestanden kunt opslaan en waar u en uw collega's deze gemakkelijk kunnen vinden, eraan kunnen samenwerken en welke vanaf elk apparaat op elk gewenst moment geopend kunnen worden.

U kunt de documenten bibliotheek in SharePoint Online gebruiken om alle bestanden voor een bepaald project of een bepaalde klant op te slaan. U kunt eenvoudig bestanden toevoegen of verplaatsen.

In een documentbibliotheek kunt u het volgende doen:

  • Documenten toevoegen, bewerken, verwijderen, eraan samenwerken en downloaden;
  • Bepalen wie toegang heeft tot een bibliotheek, een map in een bibliotheek of een afzonderlijk bestand in een bibliotheek;
  • De activiteiten voor een bestand bijhouden, zoals wanneer het bestand voor het laatst is gewijzigd, en meldingen ontvangen wanneer iets is gewijzigd;
  • Een aangepaste weergave van een documentbibliotheek maken;
  • Bestanden of mappen met anderen delen;
  • Een koppeling in een documentbibliotheek toevoegen naar een item dat buiten de bibliotheek is opgeslagen, bijvoorbeeld een koppeling naar een bestand in een andere bibliotheek of zelfs een koppeling naar een externe webpagina;
  • Een koppeling, bestand of map in een documentbibliotheek markeren, zodat u en anderen het item snel kunnen vinden.


Bezoekers van deze pagina bekeken ook:

Terug naar overzicht

Sharepoint Documenten Bibliotheek

Deel dit artikel via:

Volgende

Documenten in Sharepoint
Starten met Documenten in Sharepoint