Uw nieuwe KPN ÉÉN factuur

Als voormalig klant van Telfort Zakelijk heeft u inmiddels uw eerste KPN ÉÉN factuur ontvangen. Mogelijk roept deze factuur vragen op. Graag proberen wij in onderstaand artikel één en ander alvast voor u te verduidelijken.


Telfort Zakelijk is KPN geworden

Om bij het begin te beginnen, Telfort Zakelijk is KPN geworden. De merknaam Telfort Zakelijk verdwijnt van de markt, Telfort zal volledig overgaan in KPN. Hierover bent u via verschillende kanalen geïnformeerd.

Mocht u hierover nog willen teruglezen; Telfort Zakelijk wordt KPN


Andere abonnementsvorm

Samen met KPN hebben wij de overgang zo soepel mogelijk voor iedereen proberen te houden. Zodat u als Telfort Zakelijk klant nauwelijks tot geen last heeft ondervonden van deze overgang.

Wel is het zo dat KPN ÉÉN werkt met andere abonnementsvormen dan Telfort Zakelijk. Dat is op de KPN ÉÉN factuur dus anders dan op uw Telfort Zakelijk factuur. Uw nieuwe abonnementsvormen binnen KPN ÉÉN zijn gebaseerd op uw daadwerkelijke Telfort verbruik.

Door verleende kortingen op uw nieuwe KPN ÉÉN factuur zijn uw abonnementskosten zo veel mogelijk gelijk aan wat u gewend was bij Telfort Zakelijk.

Mocht u vragen hebben over uw nieuwe abonnementsvorm, dan kunt u natuurlijk contact hierover opnemen.


Factuur hoger dan verwacht

Het factuurbedrag van uw eerste KPN ÉÉN factuur is wellicht hoger dan verwacht. Reden hiervoor kan zijn:

  • Deze eerste factuur betreft een periode langer dan 1 maand
    Uw eerste factuur gaat vaak over een langere periode dan de abonnementsperiode van de factuur. Uw porteerdatum is bepalend voor de rekenperiode van de factuur. Bent u halverwege de maand overgegaan, dan betreft de eerste factuur dus een periode van 1,5 maand. Het bedrag is dan hoger dan van een normale maandfactuur.


Vragen

Mocht bovenstaande het verschil in factuurbedrag niet verklaren, of heeft u andere vragen, dan kijken wij graag met u mee. U kunt natuurlijk contact met ons opnemen, wij helpen u graag!


KPN ÉÉN factuur specificatie via de VTM klantportal

U kunt de KPN ÉÉN factuur specificatie terugzien in de VTM klantportal. Dave Scholtes van de VTM Business ServiceDesk, legt in onderstaande video uit hoe u via de VTM klantportal eenvoudig de factuur specificatie kunt inzien.



Terug naar overzicht

kpn een partner

Deel dit artikel via:


Bellen in de Cloud

Met bellen in de Cloud kiest u voor telefonie op maat. Lees alles over het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van bellen in de Cloud in onze whitepaper.

Bekijk whitepaper

Volgende

kpn een partner
Uw KPN ÉÉN factuur