Ticket indienen via de VTM klantportal

Via de VTM Klantportal regel je eenvoudig al jouw zaken met VTM, waar en wanneer je wilt. Jennifer Buurmans van de VTM Business Servicedesk, legt in deze video uit hoe je via de VTM Klantportal eenvoudig een ticket in kunt dienen.


Direct bij de juiste persoon

Door bij het indienen van het ticket de juiste ticketcategorie te selecteren komt het ticket direct binnen bij de juiste persoon. Zodoende kan jouw vraag of verzoek sneller en beter worden afgehandeld.

Ben je als beheerder bekend bij VTM, dan kun je jouw inloggegevens opvragen via de portal.

  • Vervolgens log je in via portal.vtmgroep.nl
    Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer je nog niet als beheerder bekend bent bij VTM dan kun je een mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.
  • Wanneer je bent ingelogd zie je doorverwijzingen in het scherm om verschillende soorten tickets in te dienen. Kies het juiste portfolio waarop jouw vraag betrekking heeft; Telefonie, ICT, Internet of M2M.

     

    IT Ticket
    Een IT Ticket heeft betrekking tot allerlei zaken met IT. Enkele voorbeelden hiervan zijn installaties van programma’s op (virtuele)servers en/of werkstations/laptops, het aanmaken van (email)accounts, etc.

    Telefonie Ticket
    Een Telefonie Ticket wordt gebruikt voor verzoeken/issues met betrekking tot de telefonie.

    Internet Ticket
    Een Internet Ticket heeft betrekking tot Internet en Networking.

    M2M Ticket
    Het aanmaken van M2M tickets wordt gebruikt voor verzoeken/issues met betrekking tot datasimkaarten.

    Storing aanmelden
    Via deze link kan een storing worden gemeld, waarin een indicatie kan worden aangegeven welke impact de storing heeft, wat de urgentie van de storing is en wat de storing omvat.

  • Vervolgens kun je jouw ticket beschrijven, onderwerp en toelichting, en eventueel een bestand toevoegen.
  • Kies daarna de juiste ticketcategorie, zodat jouw ticket direct bij de juiste persoon of afdeling binnen komt.



  • Klik tot slot op ‘Aanmaken’ en het ticket is aangemaakt.

Alle tickets en verzoeken worden afgehandeld via de VTM Klantportal. Dat is snel, eenvoudig en overzichtelijk. Wanneer je via de VTM Klantportal een ticket indient, ontvang je per mail een update zodra nieuwe informatie aan het ticket is toegevoegd. Op deze manier houden wij jou actief op de hoogte van de voortgang van het ticket.

Terug naar overzicht

Tip van Jennifer Buurmans ticket indienen VTM klantportal thumb klein

Deel dit artikel via:

Whitepaper - Bellen in de cloud

Met bellen in de Cloud kies je voor een telefonie-oplossing op maat. 

Whitepaper Bellen in de Cloud

Download whitepaper

Volgende

Tip van John IoT ticket indienen via de VTM klantportal thumbklein
IoT ticket indienen via de VTM klantportal

Vragen over het VTM Klantportal?

Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen contact met je op. 

* verplichte velden