Technisch support van VTM NOC en fabrikanten

Het Network Operations Center (NOC) van VTM beschikt over diverse experts op het gebied van netwerk- en systeem- beheer. Echter zijn er altijd situaties denkbaar waarin de kennis en kunde van onze engineers ontoereikend is voor hetgeen benodigd is om een issue en/of klantvraag succesvol te kunnen afhandelen. Voor deze situaties heeft het NOC van VTM contact met de support teams van fabrikanten als Cisco, Fortinet, HPE en Microsoft.

Om gebruik te kunnen maken van support teams van fabrikanten is het noodzakelijk dat de producten (apparatuur) voorzien zijn van de benodigde licenties. Deze licenties zijn niet inbegrepen in de VTM Grip dienst verlening maar kunnen separaat bij VTM of andere partijen aangeschaft worden. Wanneer deze licenties niet door uw organisatie voorzien zijn én VTM niet zelfstandig tot herstel kan komen zal VTM u een voorstel doen om deze licentie alsnog aan te schaffen of op basis van nacalculatie diensten af te nemen bij leveranciers en partners van VTM.

Cisco Technical Assistance Center (TAC): Dit grootste technische ondersteuningsteam in de industrie wordt bemand door eersteklas Cisco engineers. Deze experts geven op basis van hun jarenlange ervaring advies op de meest uiteenlopende vragen voor het koppelen van netwerken. Het TAC is 24 uur per dag beschikbaar, 365 dagen per jaar, en in meerdere talen beschikbaar.

FortiCare Support Services (FSS): FortiCare Support Services geeft global support op
een per-product basis. Met deze dienstverlening, ontvangt u tijdige reacties op elk technisch issue, en volledig inzicht in ticket voortgang. Alle FortiCare Support Services hebben firmware upgrades inbegrepen, toegang tot de support portal en relevante technische documentatie, melden van technisch incidenten (via het web, chat, en telefonisch), alsook een hardware retour optie.

MikroTik product support service (PSS): Mikrotik product support service levert technische ondersteuning op Mikrotik RouterOS gelicenceerde producten of een RouterBOARD product.

Microsoft Regional Service Center (RSC): Als lid van het Microsoft Partner Network heeft VTM ondersteuning van het RSC voor alle technische aspecten rondom Microsoft producten en portfolio’s.

Overige partners

Naast bovengenoemde partners heeft VTM met diverse partijen een formele samenwerking waarmee zij klanten optimaal kan ondersteunen, dit betreft onder meer, maar is niet beperkt tot: Solarwinds, HPE, Synology, Netgear en HPE Aruba.

Terug naar overzicht

Deel via: