Standaard aanpak ZorgMessenger
Onderstaand treft u een standaard implementatieplan aan op basis van een organisatie tot 100 gebruikers voor de dienstvariant ZorgMessenger Chat & Video bellen. Op basis van specifieke wensen, eisen of omstandigheden kan, in overleg, afgeweken worden van onderstaand plan van aanpak.
Stappenplan:
Stap 1: Advies & Intake over de inrichting voor het gebruik van Zorg Messenger video (videobellen)
Stap 2: Aanmaken accounts middels aanlevering van e-mail adressen of een ADFS koppeling
Stap 3: Training Administrator van klant (videobellen)
Stap 4: Training Helpdeks van klant (videobellen)
Stap 5: Aanleveren Gebruikers handleidingen (digitale documentatie)
Stap 6: Ondersteuning bij in gebruik name door VTM
Tijdsduur:
Stap 1: 2 uur (Klant en VTM)
Stap 2: 1 uur (VTM, indien klant een excel document aanlevert)
Stap 3: 1 uur (Klant en VTM)
Stap 4: 1 uur (Klant en VTM)
Stap 5: 0,25 uur (VTM)
Stap 6: Organisatie afhankelijk (Klant en VTM)
Naast bovenstaande is er project begeleiding vanuit de VTM organisatie beschikbaar in samenwerking met het account team dat vanuit VTM gekoppeld is aan u als klant.
We hebben samen met KPN & E-Zorg ruime ervaring met het implementeren van Zorg Messenger bij zowel VVT, GGZ, Huisartsen, Apotheken, psychologen, psychiaters, ziekenhuizen, etc. Uit feedback van onze nieuwe gebruikers blijkt dat Zorg Messenger intuïtief is en daardoor snel geadopteerd wordt door elke gebruiker en organisatie.