Simkaarten (de)blokkeren in de KPN Beheerportal

In de KPN beheerportal kun je heel eenvoudig simkaarten blokkeren en deblokkeren. Jennifer Buurmans van de VTM Business Servicedesk, legt in deze video uit hoe je dat doet.


KPN Beheerportal

In de KPN Beheerportal kun je KPN EEN telefoniezaken inzien en regelen. In deze portal zie je bijvoorbeeld het verbruik van de mobiele KPN EEN profielen binnen jouw organisatie, kun je verbruik waarschuwingen instellen en diverse telefooncentrale functionaliteiten inrichten.

Ook kun je simkaarten snel en eenvoudig blokkeren en deblokkeren, bijvoorbeeld wanneer een telefoon gestolen of verloren is.


Simkaart blokkeren

  • Ga naar vtmgroep.nl
  • Zoek hier op KPN beheerportal en ga naar de pagina Portalinformatie KPN
  • Klik op inloggen MijnKPN beheer
  • Inloggen kan via https://beheer.kpneen.nl/ met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.
    Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer inloggen niet lukt kun je contact opnemen met VTM via servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.

  • Wanneer je bent ingelogd klik je op Mobiel, om naar het mobiel overzicht van jouw organisatie te gaan.
  • In dat overzicht ga je naar het nummer waarvan je de simkaart wilt blokkeren.
  • Klik op Instellingen
  • Klik vervolgens op 'simkaart blokkeren'
  • Bevestig dit, en je simkaart zal geblokkeerd zijn.


Simkaart deblokkeren

Is het toestel weer gevonden, kun je op dezelfde manier weer heel makkelijk deblokkeren.

  • Ga weer naar het Mobiel overzicht
  • Ga naar het betreffende nummer
  • Klik op instellingen
  • Klik op 'simkaart deblokkeren'
  • En je simkaart is weer actief.


Vragen

Mocht je vragen hebben over MijnKPN Beheer, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen jou graag! Dat kan via 0174 527 320 of info@vtmgroep.nl.

 

Terug naar overzicht

Volgende

Tip van Jennifer Buurmans ticket indienen VTM klantportal thumb klein
Ticket indienen via de VTM klantportal